جزئیات جدید از تصادف و مرگ نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری
در پی این حادثه در اتوبان همت تهران نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری حدودا 30 ساله بر اثر ضربه، مصدوم و به بیمارستان منتقل و متاسفانه در آنجا فوت کرده است. فوت همسر بنیامین بهادری در اثر بی دقتی یک راننده...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیکی پلیس راهور تهران جزئیات سانحه تصادف خودروی بنیامین بهادری را اعلام کرد.

  سرگرد احمد شیرانی گفت: حوالی ساعت 16 روز 29 آذرماه سال جاری یک دستگاه "دوو ماتیز" در مسیر شرق به غرب همت نبش شهران در حال حرکت بود که یک دستگاه "پژو 206 " از پشت به این خودرو برخورد کرده و به علت سرعت و شدت ضربه، خودرو به سمت راست منحرف و در فضای سبز سمت راست حاشیه بزرگراه واژگون شد.

وی افزود: در پی این حادثه نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری حدودا 30 ساله بر اثر ضربه، مصدوم و به بیمارستان منتقل و متاسفانه در آنجا فوت کرده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه خودروی پژو 206 از محل متواری شده است، گفت: خوشبختانه دو نفر از شاهدانی که در محل بودند، شماره این خودرو را برداشتند و در اختیار پلیس قرار دادند که پرونده خودروی فراری به کلانتری 142 کن برای پیگیری‌های قضایی ارجاع شد.

شیرانی با اشاره به اینکه خودروی دوو ماتیز (خودروی بنیامین بهادری و همسرش) حامل چهار سرنشین بود، افزود: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد پژو 206 به دلیل عدم توجه به جلو و نقض ماده 180 آیین‌نامه راهور، مقصر حادثه بوده است.

گزارش تصویری مراسم ختم نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
شما شوخی میکنی فحش نمیدی؟ ما این خانم رو معروف کردیم!
چرا «دیدار روحانی و شجریان» کذب است؟
مراسم ختم همسر بنیامین؛ از اشک‌های شیلا خداداد تا آوازخوانی اصفهانی + تصاویر
تصویری از زنده‌یاد نسیم حشمتی، همسر بنیامین بهادری
تکذیب خبر درگذشت بهروز وثوقی