لقب جالبی که مهناز افشار به دولت روحانی داد
مهناز افشار با بیان اینکه مشکلات در عرصه هنر بسیار زیاد است و سردی و غمگینی بر این حوزه مستولی شده است، افزود: نمی توانیم از دکتر روحانی انتظار داشته باشیم که به سرعت همه مشکلات را حل کند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مهناز افشار در گفت گویی جدید گفت: دولت با گشودن خانه سینما نخستین امید را به اهالی فرهنگ و هنر بازگرداند و اکنون منتظریم تا تکلیف ارکستر سمفونیک مشخص شود و با احیای مجدد آن خیالمان راحت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات در عرصه هنر بسیار زیاد است و سردی و غمگینی بر این حوزه مستولی شده است، افزود: نمی توانیم از دکتر روحانی انتظار داشته باشیم که به سرعت همه مشکلات را حل کند.

بازیگر فیلم برف روی کاج ها تاکید کرد: ما اهالی هنر وظیفه داریم که در برابر اقدامات دولت صبور باشیم.

مهناز افشار ادامه داد: سخنان رییس جمهوری در جمع اهالی هنر یک ویژگی مهم داشت و آن این بود که مطالب شب گذشته وی با سخنان توامان روزهای آغازین دولت و پیش از انتخابات تفاوتی نکرده بود.

رییس جمهوری هفته گذشته با جمعی از هنرمندان کشور در تالار وحدت دیدار و گفت وگو داشت .

مهناز افشار نگاه خود به دولت یازدهم را این گونه توصیف می کند ، این دولت نام خود را تدبیر و امید گذاشته است و من نیز نام رنگین کمان را بر آن می گذارم.

بازیگر با بیان اینکه باید در کنار هم با هر سلیقه و نگاهی که داریم با صلح زندگی کنیم تصریح کرد: سینما و هنر متعلق به یک نوع نگاه نیست بلکه به همه باورها و نگاه ها در کشورمان تعلق دارد.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: bornanews.ir



مطالب پیشنهادی:
مهناز افشار، ترانه علیدوستی و فروتن در دیدار هنرمندان با روحانی + تصاویر
بازی ندا هنرجوی آکادمی گوگوش در یک سریال تلویزیونی! +عکس
خبر تولد بچه خاله شادونه تیتر یک اخبار تلویزیون! + تصاویر
عکس‌هایی دردناک از مراسم تشییع 5کشته حادثه انفجار معراجی‌ها
روحانی، زنجانی، حریم سلطان و آکادمی گوگوش پربازدیدهای ویکی‌ پدیا 2013