«زندگی جای دیگریست» به موعود رسید + تصاویر
سید امیر سیدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» گفت: پخش فیلم «زندگی جای دیگری است» را دفتر پخش فیلمسازان مولود زیر نظر حبیب اسماعیلی انجام می دهد.
 به گزارش  سید امیر سیدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پخش فیلم «زندگی جای دیگری است» را دفتر پخش فیلمسازان مولود زیر نظر حبیب اسماعیلی انجام می دهد.


وی همچنین گفت:  امشب اولین اکران «زندگی جای دیگری است» در سینما فرهنگ هست و از هفته آینده اکران اصلی این فیلم در 20 سالن سینما  شروع می‌شود.

سیدزاده اضافه کرد: بازیگران مطرح سینمای ایران چون پارسا پیروزفر، حامد بهداد، نیکی کریمی و همچنین خانم یکتا ناصر که در سالهای گذشته بازی های متفاوتی داشته است در فیلم «زندگی جای دیگری است» بازی کرده اند که هر کدام از اینها به تنهایی یک فیلم را با اقبال مردم روبرو می کند.

وی افزود: همچنین حال و هوای فیلم هم با فضایی نزدیک به ماه رمضان تولید شده است و قصه ای دراماتیک و انسانی دارد. کنار هم قرار دادن همه این شرایط باعث شده است که فروش مناسبی را برای این فیلم پیش بینی کنیم.


«زندگی جای دیگری است» سومین فیلم بلند منوچهر هادی بعد از «قرنطینه» و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» است. فیلم قبلی او دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال مردم و منتقدان روبرو شد.

«زندگی جای دیگری است»  داستان مردی به نام داود، بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می کند اما حالا مرگ به سراغ او آمده است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :tasnimnews.com



مطالب پیشنهادی:
لیست کامل برندگان جوایز ACM (اسکار دنیای موسیقی )سال 2014 + تصاویر
مهناز افشار در فستیوال فیلم نور امریکا،در کنار مدل ایرانی + تصاویر
کلیپ ساختن باران کوثری،برایش دردسر ساز شد + تصاویر
مسعود کیمیایی چهره مهناز افشار را خونین کرد!
واکنش تند به حضور مریلا زارعی در برنامه هفت