نیکول کیدمن در گریس موناکو و بیانیه کاخ سلطنتی
کاخ سلطنتی موناکو با صدور بیانیه‌ای پیش از اکران فیلم جدید نیکول کیدمن در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کن، گفت این فیلم برمبنای منابع تاریخی نادرست و مشکوک ساخته شده است...
 کاخ سلطنتی موناکو با صدور بیانیه‌ای پیش از اکران فیلم جدید نیکول کیدمن در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کن، گفت این فیلم برمبنای منابع تاریخی نادرست و مشکوک ساخته شده است و خانواده سلطنتی هیچ ارتباطی با ساخت این فیلم ندارند.

در این بیانیه که دیروز جمعه منتشر شد کاخ سلطنتی موناکو این فیلم را کاملا خیالی خواند که بر مبنای اطلاعاتی نادرست و شایعاتی که نمی تواند منبع ساخت یک فیلم زندگینامه‌ای باشد، ساخته شده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که کارگردان و تهیه‌کنندگان فیلم اصلا تلاشی برای توجه به بسیاری از توضیحاتی که از سوی کاخ شد، نکردند زیرا باید فیلمنامه و شخصیت‌هایی را که ساخته بودند تغییر می‌دادند.

پرنس آلبرت پسر گریس کلی و همسرش پرنس رینیر در راس خانواده سلطنتی موناکو اعلام کرده کوچکترین همکاری با ساخته شدن این فیلم نداشته است.

فیلم «گریس موناکو» قرار است در تاریخ 14 ماه می به عنوان فیلم افتتاحیه شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن در این شهر ساحلی فرانسه به نمایش درآید و از همان روز در دیگر شهرهای این کشور نیز راهی پرده‌های نقره‌ای شود. دیگر کشورهای اروپایی نیز ظرف چند هفته شاهد اکران این فیلم خواهند بود.

هنوز زمان اکران این فیلم در آمریکا تعیین نشده است، در حالی که ابتدا قرار بود در ماه ژانویه 2014 (دی ماه پیش) این فیلم به نمایش درآید.

گفته می‌شود این فیلم باعث کدورت بین اولیور داهان کارگردان آن با هاروی واینستاین مالک کمپانی سازنده اش شده است.

سال پیش، پس از اتمام این پروژه و زمانی که تصور می‌رفت باید فیلم اکران شود، خانواده سلطنتی موانکو برای نخستین بار به ساخت آن اعتراض کرد. در پاسخ به این اعتراض نیکول کیدمن تصویری را که از این چهره فقید سلطنتی خلق کرده بود آبرومندانه و محترمانه خواند. او گفته بود مطمئن است که با احترام تمام یاد این چهره افسانه‌ای هالیوود را زنده کرده است.

گریس کلی بازیگر مشهور هالیوود پس از ازدواج با پرنس رینیر پادشاه موناکو در سال 1956 از سینما کناره گیری کرد. او در حالی که 52 سال داشت در سال 1985 در یک حادثه رانندگی درگذشت.




گرد آوری: فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com



  مطالب پیشنهادی:
گلشیفته فراهانی با «سرزمین فلفل های شیرین من» به کن می رود+ تصاویر
ماااا به کافه ها و دود سیگار...ماااا
به مناسبت تولد ادری هپبورن، پری مهربان هالیوود+تصاویر
لذت های بازخوانی نیکی کریمی+ تصاویر
مریل استریپ: فکر می کردم برای بازیگر بودن زیادی زشتم!+ تصاویر