فراخوان فیلم و عکس‌ یونیسف برای نوجوانان
ما می‌خواهیم زندگی و عشق را جشن بگیریم و جهانی را تصور کنیم که عاری از ایدز است، جهانی که در آن نوجوانان با نابرابری، محرومیت، انگ و یا تبعیض مواجه نیستند...
 یونیسف با انتشار فراخوانی از نوجوانان دعوت کرد تا فیلم و عکس‌های خود را با موضوع جوانی، دوست داشته شدن، آزادی و سلامت برای یونیسف بفرستند.

مهلت ارسال آثار ۱۵ ژوئن ۲۰۱۴ برابر با ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ است.

در زیر فراخوان یونیسف آمده است: تمرکز اصلی یونیسف در کنفرانس بین المللی ایدز در سال ٢٠١۴ نوجوانان خواهد بود و برای این کار نیازمند کمک و حمایت شما است.

ما می‌خواهیم زندگی و عشق را جشن بگیریم و جهانی را تصور کنیم که عاری از ایدز است، جهانی که در آن نوجوانان با نابرابری، محرومیت، انگ و یا تبعیض مواجه نیستند.

به این منظور می‌خواهیم عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه ( ۱۵ تا ۲۰ ثانیه‌ای) شما را جمع‌آوری کنیم. شما در این عکس و فیلم ها می‌توانید نشان دهید به عنوان یک نوجوان - ١٠ تا ١٩ ساله - جوانی، دوست داشته شدن، آزادی و سلامت را چگونه می‌بینید؟

عکس و فیلم های ارسالی در کنفرانس بین المللی ایدز در ملبورن استراالیا (٢٠ تا ۲۵ جولای ۲۰۱۴) از طریق شبکه‌های اجتماعی یونیسف منتشر خواهد شد.

اگر شما هم یک نوجوان و جوان ١٠ تا ١٩ ساله هستید، ایده‌های خود را با ما در میان بگذارید تا صدایتان شنیده شود. فیلم‌ها و عکس‌های خود را با موضوع فوق از طریق این سایت به اشتراک بگذارید:

http://showyourloveunicef.tumblr.com/submit



گردآوری:  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



  مطالب پیشنهادی:
آیشواریا بر روی فرش قرمز جشنواره کن 2014+ تصاویر
ماجراها و جنجال های الهام چرخنده ادامه دارد!
عباس کیارستمی: «هر روز تورم را به آب می‌اندازم»!
شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن آغاز شد+ تصاویر مراسم افتتاحیه و فرش قرمز
اولین تصاویر لیلا حاتمی در هئیت داوران جشنواره کن