جشنواره کن 2014:خبرنگاری که حق ندارد از پانصد یاردی فرش قرمز عبور کن!!!
عاقبت خبرنگاری که با مشت توی صورت براد پیت زد و زیر دامن بازیگر زن رفت: عبور از پانصد یاردی هر فرش قرمزی ممنوع!!!
«ویتالی سدیوک»، روزنامه‌نگار جنجال‌برانگیز اواکراینی که در مراسم فرش قرمز فیلم «شرور»، بی‌دلیل «براد پیت» را از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم قرار داده بود، از سوی دادگاه از حضور در محافل سرگرمی از جمله سینمایی منع شد.
به گزارش کافه سینما به نقل از فارس، «ویتالی سدیوک»، روزنامه نگار اوکراینی که طی چند سال گذشته با انجام کارهای غیرمتعارف در محافل سینمایی به یک چهره جنجالی تبدیل شده است در مراسم فرش قرمز فیلم «شرور» با بازی «آنجلینا جولی» که چهارشنبه شب گذشته برگزار شد، به طور ناگهانی خود را به «براد پیت» که در حال امضاء دادن به طرفداران خود بود، رساند و مشت محکمی بر صورتش زد.ماموران امنیتی بلافاصله او را بازداشت کردند .

اکنون پس از گذشت چند روز از این اتفاق دادگاه این روزنامه نگار اوکراینی که در پی حادثه کن اخراج شد، را به پرداخت 200 دلار جریمه نقدی، 20 روز کار اجباری و همچنین 36 ماه رفتار درمانی ملزم کرده است.

همچنین بر حکم این دادگاه، «سدیوک» حق ندارد از 500 یاردی هیچ مراسم فرش قرمز و سرگرمی رد شود.

«ویتالی سدیوک»25 ساله 10 روز نیز در جریان فرش قرمز انیمیشن «چطور اژدهایتان را تربیت کنید 2» در حالی که گروه صداپیشگان فیلم از جمله «کیت بلانشت» و «آمریکا فرارا» کنار هم ایستاده بودند تا عکاسان از آنها عکس بگیرند، از پشت به سمت «آمریکا فرارا» رفت و با خوابیدن روی زمین، سرش را زیر تور روی دامن این بازیگر برد. وی بلافاصله توسط ماموران امنیتی از صحنه دور شد ولی بازداشت نشد.

سدیوک که تا چندی پیش خبرنگار شبکه تلویزیونی پلاس وان اوکراین بود، در سال 2013 نیز بی‌مقدمه روی صحنه مراسم گرمی حاضر شد و در حالی که آدل خواننده بریتانیایی قرار بود جایزه‌اش را بگیرد، سعی کرد به او نزدیک شود. او در سال 2012 نیز سعی کرد ویل اسمیت را ببوسد و یک بار هم اوایل امسال در مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا بردلی کوپر و در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی در روسیه لئوناردو دی کاپریو را به شکلی غیرمتعارف بغل کرد.



گرد آوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:caffecinema.com


  مطالب پیشنهادی:
«زندگی سفید» امین حیایی!!!
معرفی کتاب های مورد علاقه ی هالیوودی ها+ تصاویر
الناز شاکر دوست در یک انیمیشن+ تصاویر
نگار جواهریان و رامبد جوان در «پریدن از ارتفاع»+ تصاویر
هدیه تهرانی به روز مبادا رسید+ تصویر