علی مصفا و کیانوش عیاری داور جشنواره فیلم همراه تهران
کیانوش عیاری و علی مصفا فیلم‌های جشنواره همراه تهران را داوری می‌کنند
 کیانوش عیاری و علی مصفا به جمع هیأت داوران جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پیوستند.

کیانوش عیاری، زاده 1330 در اهواز است. منتقدین از او به عنوان کارگردانی بی همتا یاد می کنند چرا که فیلم های او به شکل منحصر به فردی واقع گرایانه ساخته می شوند. آخرین اثر او به نام خانه پدری مورد تمجید صاحب نظران قرار گرفت.

علی مصفا نیز از بازیگران مطرح است که کارگردانی دو فیلم موفق "سیمای زنی در دوردست" و "پله آخر" را داشته و همین طور آخرین فعالیت خود تهیه کنندگی فیلم " در دنیای تو ساعت چند است؟" را بر عهده گرفته است. علی مصفا، تهرانی و زاده 1345 است.

رخشان بنی اعتماد، خسرو سینایی ، علی مصفا و کیانوش عیاری کارگردانان صاحب نامی هستند که به دبیری مهرداد اسکویی عکاس و مستند ساز بر جسته، بخش فیلم دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را داوری می کنند. اصول زیبایی شناسی و بهره گیری از ویژگی و قابلیت های تلفن همراه در خلق آثار، از نکات مورد توجه گروه داوری خواهدبود.

فیلم‌های ارسال شده به این جشنواره می توانند در قالب مستند، تجربی، داستانی و پویا نمایی باشند و زمان درنظر گرفته شده برای فیلم ها، 3 تا 7 دقیقه است. مهمترین ویژگی آثار ارسالی به جشنواره همراه تهران، ابزار خلق آنهاست. تمامی این آثار می بایست با تلفن همراه خلق شده باشد.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس های موبایلی، دومین دوره خود را از اسفندماه 1392 آغاز کرده و در شهریورماه 1393 با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می شود. شرکت در جشنواره تا 20 مرداد ماه از طریق سایت www.tfpf.mobi امکان پذیر است.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:cinemakhabar.ir



  مطالب پیشنهادی:
فریدا کارلو؛راز آمیز،برای تمام فصول+تصاویر
اشباح در بازار صد ساله + تصویر
گریم عجیب و جالب عبدالله اسکندری
دوران بازنشستگی آنجلینا جولی
لحظه غم انگیز ورود دختران ایرانی با لباس برزیل به ورزشگاه+تصویر