«گرگ و ميش» حدود دو ماه قبل در آمريكا اكران عمومی شد و طی اين مدت حدود 177 ميليون دلار فروش كرده است. اين رقم فروش حيرت تحليل‌گران اقتصادی سينما را برانگيخت. آن‌ها...


گرگ‌نماهای آمریكایی در ادامه فیلم فیلم‌ پر فروش «گرگ و میش» بازمی‌گردند و جوان گرگ‌نمای این فیلم به همراه دو گرگ‌نمای دیگر فیلم، در قسمت دوم آن نیز تغییر نمی‌كند.
سازندگان این فیلم اعلام كردند تیلور لاتنر در قسمت دوم فیلم كه با نام‌ها «ماه تازه» جلوی دوربین می‌رود، دوباره در نقش جاكوب بلك ظاهر خواهد شد.
كریس وتیز كه به جای كاترین‌ هاردویك قسمت جدید را كارگردانی می‌كند با تائید خبر فوق، گفت كه دوستداران این مجموعه فیلم، می‌خواهند لاتنر به همكاری‌اش با پروژه ادامه دهد. كاراكز جاكوب بلك در قسمت اول فیلم نقش كوتاهی داشت، ولی در قسمت دوم فیلم او حضور پررنگ‌تر و تاثیرگذاری دارد. در طول قصه قسمت دوم فیلم، آشنایی او با یكی از قهرمان اصلی قصه بلا (با بازی كریستین استوارت) بیشتر می‌شود و آ‌ن‌ها در صحنه‌های بیشتری در كنار یكدیگر حضور دارند.
به گفته وتیز، شخصیت جاكوب در قصه تازه بزرگ‌تر و پخته‌تر می‌شود و او تغییرات درونی و فیزیكی بیشتری می‌كند.
یكی از دلایلی كه باعث شد تا گفته شود تیلور لاتنر جای خود را به به بازیگر دیگری می‌دهد، همین تغییرات فیزیكی چهره كاراكتر جاكوب بود. لاتنر برای حضور در قسمت دوم باید وزن خود را افزایش دهد و بخشی از بزرگ‌ترشدن چهره او را هنر گریم صورت درست خواهد كرد.
وتیز می‌گوید: «مجموعه قصه پرخواننده استفانی مه‌یرز كه فیلم‌های سینمایی براساس آن ساخته می‌شوند، قصه‌هایی پرپیچ و تاب و متغیر هستند. كاراكترهای این قصه‌ها مدام در حال تغییرات فیزیكی پی‌در پی و مهم هستند. شرایط زیادی بر این كاراكترها تحمیل می‌شود و به همین دلیل آن‌ها به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. این تغییر ظاهری كاملا به چشم می‌آید و باید روی پرده سینما به خوبی دیده می‌شود و به همین دلیل آن‌ها به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. این تغییر ظاهری كاملا به چشم می‌آید و باید روی پرده سینما به خوبی دیده شود. به همین دلیل، اصلا جای تعجب و شگفتگی نیست كه صحبت از تغییر بازیگران نقش‌های مختلف فیلم شود. ممكن است در قسمت دوم كسی جای بازیگر همان نقش را در قسمت قبلی بگیرد. این طبیعت كار بر روی چنین فیلم‌نامه‌ای است. با این حال ما تمام تلاش خود را می‌كنیم تا به كمك گریم تغییرات مورد نظر را به انجام برسانیم و كار به مرحله تغییر بازیگر نكشد.»
«گرگ و میش» حدود دو ماه قبل در آمریكا اكران عمومی شد و طی این مدت حدود 177 میلیون دلار فروش كرده است. این رقم فروش حیرت تحلیل‌گران اقتصادی سینما را برانگیخت. آن‌ها پیش‌بینی موفقیت كلانی را برای فیلم نمی‌كردند. خط اصلی قصه فیلم درباره رویارویی موجودات گرگ‌نما با خون آشام‌هاست. فیلم براساس قصه كتابی پرخواننده ساخته شد. كاترین‌ هارودویك كه قسمت اول را كارگردانی كرد، گفت به دلیل اختلاف با تهیه‌كنندگان بر سر نوع ساخت فیلم، حاضر به كارگردانی قسمت دوم نیست. رابرت پاتینسن و كریستین استورات با بازی در دو نقش اصلی «گرگ و میش» تبدیل به چهره‌هایی سرشناس شدند. آن‌ها نقش‌های خود را در قسمت دوم فیلم هم تكرار می‌كنند.

 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com