وی در مصاحبه با مجله «people» گفت: این جایزه حق قانونی «ماتیلدا» است، او با مردم زیادی روبرو خواهد شد كه همگی آنها درباره توانایی‌ها و...
  
  
در حالیكه عصر روز یكشنبه در مراسم جوایز گلدن گلوب، «هیت لجر»، بازیگر جوان تازه درگذشته هالیوود، برای بازی در فیلم «شوالیه تاریكی»، بعنوان بهترین بازیگر نقش مكمل مرد انتخاب شد،انتظار می‌رود كه این جایزه به دخترش «ماتیلدا» برسد.
 
به نقل از خبرگزاری رویترز، والدین «لجر» كه این مراسم را به طور زنده در خانه‌اشان در استرالیا تماشا كرده بودند، اعلام كردند كه این جایزه افتخاری شیرین و در عین حال تلخ برای آنها كه فرزندشان را از دست داده‌اند به شمار می‌آید.
«سالی بل»، مادر لجر گفت: این جایزه شاید بهتر باشد كه به دختر «هیت»، «ماتیلدا» هدیه شود.
وی در مصاحبه با مجله «people» گفت: این جایزه حق قانونی «ماتیلدا» است، او با مردم زیادی روبرو خواهد شد كه همگی آنها درباره توانایی‌ها و جایگاه پدرش در صنعت سینما با او سخن خواهند گفت.
«ماتیلدا»ی 3 ساله نتیجه ازدواج نافرجام «هیت لجر» و «میشل ویلیامز»، بازیگر مشهور هالیوود است، این دو چند ماه پیش از مرگ لجر از هم جدا شدند و "ماتیلدا" از آنزمان با مادرش زندگی می‌كند.
«كیم»، پدر لجر نیز در مصاحبه با رسانه‌های استرالیایی گفت: زمانیكه داشتم این مراسم را از تلویزیون تماشا می‌كردم سرشار احساس خوشبختی و شعف شده بودم، لحظات فوق‌العاده‌ای بود كه تلخی و شیرینی را با هم به همراه داشت.
به گزارش رویترز، فیلم «شوالیه تاریكی»، چند ماه پس از مرگ «هیت لجر» در ژانویه سال 2008 به نمایش درآمد. 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com