مهناز افشار و محمدرضاگلزار در یک سریال+عکس
داستان این سریال دربارۀ زوجی جوان است كه در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند كه...
 
 
 
 حدیث میرامینی و رضا ناجی به جمع بازیگران سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ پیوستند.
 
 پیش‌تولید این مجموعه كه برای پخش از شبكه نمایش خانگی آماده می‌شود مدتی‌ست آغاز شده و گروه این روزها آخرین مراحل دورخوانی برای آغاز تصویربرداری را سپری می‌کنند. علاوه بر میرامینی و ناجی، تاكنون حضور محمدرضا گلزار، مهناز افشار، زانیار خسروی، مهرانه مهین‌ترابی، شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا خمسه، مائده طهماسبی و بهنوش بختیاری در «عشق تعطیل نیست» قطعی شده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده این سریال هفته آینده کلید می‌خورد.
 
 
به غیر بازیگران اصلی، این سریال تعدادی بازیگر میهمان دارد كه هنگام تصویربرداری به پروژه اضافه خواهند شد. همزمان با پیش تولید نهایی، گروه صحنه «عشق تعطیل نیست» مشغول ساخت و ساز دكورهای سریال در شهرك غزالی هستند. 
 
داستان سریال جدید بیژن بیرنگ  درباره رها (محمدرضا گلزار) و نفس (مهناز افشار) زوجی جوان است كه در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند كه زندگی خود و اطرافیان‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 

تهیه‌كنندگی «عشق تعطیل نیست» را محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ برعهده دارند. در كارنامه بیژن بیرنگ ساخت سریال‌های خاطره‌انگیزی چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم می‌خورد. «عشق تعطیل نیست» نیز در حال و هوای كارهای قبلی همین فیلمساز قرار می‌گیرد. این سریال در 26 قسمت برای پخش در شبكه نمایش خانگی تولید می شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:bartarinha.ir
مطالب پیشنهادی: 
ساره بیات درفیلم کارگردان اسپانیایی+پوستر فیلم
 
 
 روشنک عجمیان: همه چیز بر مبنای پول و پارتی پیش می رود!
 
 
پیشنهاد ازدواج به مجری در برنامه زنده!!
 
 
واکنش یک امام جمعه به حضور زنان پوشیه دار در تلویزیون
 
چشم زنان ایرانی در مجسمه هنرمند نیوزیلندی!