سه ازدواج مك‌كوئین به ویژه زندگی جنجالی و طوفانی‌اش با الی مك‌گرا بازیگر و مبارزه‌اش با سرطان هم از بخش‌های مهم دیگر...
  
تهیه‌كنندگان فیلم زندگی «استیو مك‌كوئین» كه فعلا نام موقت «استیو» ‌را برخود دارد می‌خواهند از یك چهره گمنام كه شبیه بازیگر متوفی است استفاده كنند و این احتمال هم وجود دارد كه یكی از بازیگران سرشناس با اندكی گریم این نقش را بر عهده بگیرد.
 
مایكل سرنزی و كریستین پیترز برای برگردان سینمایی كتاب تریل با باربارا مینتلی همسر بیوه استیو مك كوئین هماهنگی كرده‌اند و وی در طول ساخت فیلم، در جریان مسائل مربوط به آن خواهد بود.
هنوز كارگردانی برای فیلم انتخاب نشده است و این در حالی است كه تهیه‌كنندگان فیلم در جست‌وجوی بازیگری هستند كه نقش استیومك كوئین را به او بسپارند.
در حالی كه تهیه‌كنندگان فیلم، كه فعلا نام موقت «استیو» را برخود دارد، می‌خواهند از یك چهره گمنام كه شبیه بازیگر متوفی است استفاده كنند، این احتمال هم وجود دارد كه یكی از بازیگران سرشناس با اندكی گریم این نقش را بر عهده بگیرد.
قبل از این مارتین اسكورسیزی در «هوانورد» خود نقش هاوارد هیوز را به لیونارد دی كاپریو داد. این اقدام او با برخورد گرم و مثبت منتقدان سینمایی روبرو شد. مك كوئین 24 مارس سال 1930 به دنیا آمد و هفتم نوامبر 1980 درگذشت.
از فیلم‌های مطرح او می‌توان به شكارچی، (1980 ، آخرین فیلم سینمایی كه بازی كرد) پاپیون، بولت، نوادا اسمیت، بچه سین‌سیناتی، فرار بزرگ، ماجرای تامس كراون و هفت دلاور اشاره كرد.
سه روز پیش اعلام شد كه مایكل سرنزی وكریستین پیترز دو تهیه‌كننده سینما قصد تولید فیلمی شرح‌حال‌گونه در باره این بازیگر عاصی آمریكایی را دارند.
تا به حال كتاب‌های زیادی در باره استیومك كوئین منتشر شده است. ولی این دو تهیه‌كننده امتیاز برگردان سینمایی كتاب «استیومك كوئین: تصویر یك شورشی آمریكایی» اثر مارشال تریل را خریداری كرده‌اند.
آنها پروژه خود را در كمپانی پارامونت جلوی دوربین می‌برند.
فیلم شرح حالی صمیمانه و صادقانه از كارنامه سینمایی هالیودی مك كوئین است كه از سال 1956 با فیلم كلاسیك «یكی آن بالا مرا دوست دارد» شروع شد.
كتاب تریل ماه اكتبر گذشته روی پیشخوان كتابفروشی‌ها قرار گرفت و خیلی زود به صورت یك اثر ادبی موفق درآمد.
این كتاب در كنار بررسی وضعیت سینمایی‌ایی جوان اهل منطقه ایندیانا،‌ به عشق عمیق او به موتورسیكلت، اتومبیل‌رانی با سرعت بالا و مواد مخدر می‌پردازد.
سه ازدواج مك‌كوئین به ویژه زندگی جنجالی و طوفانی‌اش با الی مك‌گرا بازیگر و مبارزه‌اش با سرطان هم از بخش‌های مهم دیگر كتاب هستند. فیلم تمام این مسائل را به تصویر می‌كشد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com