مهناز افشار و محمدرضا گلزار با کارگردانی بیژن بیرنگ جلوی دوربین عشق تعطیل نیست رفتند + تصاویر
از امروز پنجم آبان ماه با اضافه شدن محمدرضا گلزار و مهناز افشار به جمع بازیگران، تصویربرداری «عشق تعطیل نیست» ادامه خواهد یافت.

با تکمیل فهرست بازیگران و پایان ساخت و ساز دکورها، اولین پلان‌های «عشق تعطیل نیست» یکشنبه چهارم آبان ماه در شهرک سینمایی جلوی دوربین رفت. بهرام شاه محمدلو جدیدترین بازیگری است که به جمع عوامل سریال بیرنگ اضافه شده است. او به همراه مائده طهماسبی و زانیار خسروی در روز اول تصویربرداری جلوی دوربین رفتند.



از امروز پنجم آبان ماه با اضافه شدن محمدرضا گلزار و مهناز افشار به جمع بازیگران، تصویربرداری «عشق تعطیل نیست» ادامه خواهد یافت. مهرانه مهين‌ترابي، شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا خمسه، حدیث میرامینی، رضا ناجی و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران این سریال هستند که به مرور جلوی دوربین خواهند رفت.



تمام صحنه‌های سریال جدید بیرنگ در دکورهایی به وسعت 2800 متر در شهرک سینمایی تصویر برداری می شود.



این مجموعه که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود داستان رها (محمدرضا گلزار) و نفس (مهناز افشار) زوجي جوان است كه در آستانه هفتمين سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتي روبرو مي‌شوند كه زندگي خود و اطرافيان‌شان را تحت تاثير قرار مي‌دهد.



تهيه‌كنندگي «عشق تعطيل نيست» را محمدرضا شهبازي و بيژن بيرنگ برعهده دارند. در كارنامه بيژن بيرنگ ساخت سريال‌هاي خاطره‌انگيزي چون «خانه سبز» و «همسران» به چشم مي‌خورد. «عشق تعطيل نيست» نيز در حال و هواي كارهاي قبلي همين فيلمساز قرار مي‌گيرد. اين سريال در 26 قسمت براي پخش در شبكه نمايش خانگي توليد مي‌شود.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir


مطالب پیشنهادی:

ورود ایران به فهرست بین المللی 1001 کتابخانه ای که قبل از مرگ باید دید + تصاویر
فلسفه هر کدام از موجودات روی عَلم, ذوالجناح, شیر, طاووس, اژدها, بُراق و... چیست؟
محمدرضا شریفی نیا مجری برنامه قرآنی "نشانه ها" شد!!
ظاهر و زیبایی زن فساد آور است؟
گریم بهنام تشکر و شبنم مقدمی در نقش پدر و دختر در سریال "ابله" + تصویر