«میلیونر زاغه‌نشین» هفته قبل در مراسم گلدن گلوب جوایز بهترین فیلم و كارگردان را در رشته درام دریافت كرد و به احتمال زیاد...
   
   آمیتاب باچان این ادعا را كه وی در وبلاگ خود مقاله‌ای برعلیه این فیلم نوشته است، تكذیب كرد.
قبل از این گفته شده بود كه وی در وبلاگ خود در مقاله‌ای نوشته بود فیلم جدید دنی گویل كشور هند را بصورت یك كشور جهان سومی كثیف نشان می‌دهد اما باچان در یك گفت‌وگوی رسمی گفت كه چنین دیدگاهی درباره فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» ندارم.
وی در ادامه این مصاحبه اعلام كرد: آنچه كه به نقل قول از وی درباره فیلم منتشر شده، در حقیقت صحبتی است كه یكی از خوانندگان وبلاگ وی در پاسخ نوشته‌های او نوشته بود و این نوشته ارتباطی به وی ندارد.
با این حال آمیتاب باچان نظری درباره فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» در این گفت‌وگو نداد.
«میلیونر زاغه‌نشین» كه محصول مستقل سینمای انگلیس است توسط دنی بویل كارگردانی شده و كل صحنه‌های آن در شهر بمبئی رخ می‌دهد.
«دنی بویل» برای ساخت فیلم خود سال قبل به بمبئنی سفر كرد و این فیلم را با حضور بازیگران و عوامل هندی ساخت.
«میلیونر زاغه‌نشین» هفته قبل در مراسم گلدن گلوب جوایز بهترین فیلم و كارگردان را در رشته درام دریافت كرد و به احتمال زیاد یكی از رقبای اصلی اسكار در ماه آینده برای دریافت جوایز مهم آن خواهد بود.
آآر رحمان آهنگساز سرشناس سینمای هند كه موسیقی متن میلیونر زاغه‌نشین را ساخته است هفته قبل در مراسم گلدن گلوب جایزه بهترین موسیقی را از آن خود كردند.
صنعت سینمای هند از موفقیت عظیم «میلیونر زاغه‌نشین» بسیار خوشحال شد و رسانه‌های گروهی از این فیلم انگلیسی به عنوان یك محصول هندی اسم بردند.
«آمیتاب باچان» مطرح‌ترین و مشهورترین بازیگر سینمای هند است كه هر اظهار نظر او سروصدای زیادی در هند به پا می‌كند.
بدین ترتیب انتقاد وی از «میلیونر زاغه‌نشین» بازتاب وسیعی در هند داشت و بصورت تیتر اول رسانه‌ای درآمد. 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com