قرار بود بویل و اسمیت فیلمی در مایه‌های «میلیونر زاغه‌نشین» را با یكدیگر كار كند. این فیلمساز مستقل انگلیسی كه نامزد دریافت اسكار بهترین كارگردانی سال است می‌گوید...
  
   «دنی بویل» خشنود از نامزدی اسكار می‌گوید: هنوز تصمیمی برای شروع كار بر روی فیلم تازه‌اش با حضور ویل اسمیت نگرفته‌ام و بعد از مراسم اسكار به پیشنهاد هندی‌هالیوودی «ویل اسمیت» فكر می‌كنم.
قرار بود بویل و اسمیت فیلمی در مایه‌های «میلیونر زاغه‌نشین» را با یكدیگر كار كند. این فیلمساز مستقل انگلیسی كه نامزد دریافت اسكار بهترین كارگردانی سال است می‌گوید: فعلا تبلیغات برای «میلیونر زاغه‌نشین» تمام وقت مرا گرفته است و تا یك ماه دیگر نمی‌توانم به هیچ كاری برسم.
پیشنهاد ویل اسمیت برای ساخت یك فیلم مشترك پیشنهادی خوبی است ولی پس از پایان مراسم اسكار درباره‌اش صحبت می‌كنیم.
«ویل اسمیت» دو هفته قبل در گفت‌وگویی آمادگی خود را برای همكاری با دنی بویل در فیلم تازه‌ای كه حال و هوایی هندی و هالیوودی دارد، اعلام كرد.
او در این گفت‌وگو فاش كرد كه طی چند ماه گذشته دو بار با بویل دیدار داشته و در این رابطه با وی صحبت هم كرده است.
«ویل اسمیت» سال قبل هم زمانی كه «دنی بویل» در هند مشغول ساخت «میلیونر زاغه‌نشین» بود، اقدام به دیدن او كرد.
«اسمیت» گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و من و او فیلم مشتركی را با هم كار كنیم كه حال و هوایی شبیه این كار موفق و پر سر و صدای بویل داشته باشد. ما چند هفته قبل هم با یكدیگر در این باره صحبت كردیم. حالا باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
البته این اولین بار نیست كه ویل اسمیت از علاقه و اشتیاق خود برای حضور در فیلمی بالیوودی حرف می‌زند.
او كه تا به حال چند بار به هند سفر كرده تمایل خود برای همكاری صنعت سینمای هند را ابراز داشته است. اما دنی بویل -كه چند هفته قبل «میلیونر زاغه‌نشین» او چهار جایزه مراسم گلدن گلوب و از جمله جوایز بهترین فیلم درام و كارگردان را گرفت- فعلا قصد كارگردانی فیلم تازه‌ای را ندارد.
با این حال او هم می‌گوید: ویل اسمیت یك سوپراستار موفق و از جمله بازیگرانی است كه شركت‌ها و كمپانی‌های فیلم‌سازی او را حامل سرمایه‌گذاری می‌دانند. خیلی دوست دارم فیلمی با حضور او بسازم. ولی قبل از هرچیز باید یك فیلمنامه خوب پیدا كنیم ضمن این كه او می‌خواهد قصه این فیلمنامه در هند رخ بدهد.
در هیچ یك از فیلم‌های قبلی دنی بویل چهره‌های مشهور سینمایی حضور نداشته است و بازی «ویل اسمیت» در فیلمی از او حسن یك اتفاق تازه را دارد.
این درحالی است كه اسمیت قرار است در یك فیلم جدید دیگر سینمایی نقش باراك اوباما رئیس جمهور جدید آمریكا را بازی كند. 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
 منبع: aftab.ir