داستان فیلم كه در سال 1500 هجری شمسی می‌گذرد درباره زندگی گذشته و حال شخصی به نام اكبر آقا با بازی مهران مدیری در ژانر كمدی است كه...
 
  هفته گذشته هدیه تهرانی به عنوان بازیگر نقش اول زن انیمیشن سینمایی «تهران 1500» با نام «نازی» به دیگر بازیگران مطرح این فیلم پیوست و علاوه بر دوبله، تست تصویر هم داد.
 
از چهره، بازی و صدای هدیه تهرانی كاراكتری به نام «نازی» خلق خواهد شد كه نقش اولین مرد مقابل او را كاراكتری به نام «جواد» با بازی «بهرام رادان» برعهده خواهد داشت. 
تمامی بازیگران این پروژه انیمیشن صدای نقش‌های خود را دوبله كرده‌اند و هدیه تهرانی نیز علاوه بر دوبله به جای خود تست تصویر نیز داده است.
داستان فیلم كه در سال 1500 هجری شمسی می‌گذرد درباره زندگی گذشته و حال شخصی به نام اكبر آقا با بازی مهران مدیری در ژانر كمدی است كه به مسایل اجتماعی فرهنگی و شهرنشینی می‌پردازد.
از دیگر بازیگران شاخص این كار می‌توان به گوهر خیراندیش، مهتاب نصیر‌پور، حبیب رضایی و حسام نواب صفوی اشاره كرد.
در حال حاضر مرحله دوبلاژ اولیه با صدای بازیگران اصلی به پایان رسیده و دوبله شخصیت‌های دیگر فیلم به مدیریت دوبلاژ مهرداد رئیسی در حال انجام است.
همچنین مدل‌سازی در حال ساخت كاراكتر كارتونی بازیگران ساخت فضای شهر تهران در حال انجام است.
داستان فیلم كه در سال 1500 هجری شمسی می گذرد ،پیرامون زندگی گذشته وحال شخصی بنام "اكبر آقا" با بازی مهران مدیری در ژانر كمدی و با پرداخت به مسایل اجتماعی،فرهنگی و شهرنشینی روایت خواهد شد.
از دیگر بازیگران شاخص این انیمیشن، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیر پور،حبیب رضایی و حسام نواب‌صفوی هستند كه كار انتخاب بازیگران نیز به عهده حبیب رضایی است.
در حال حاضر مرحله دوبلاژاولیه با صدای بازیگران اصلی به پایان رسیده و دوبله شخصیت های دیگرفیلم به مدیریت دوبلاژ مهرداد رییسی در حال انجام است.همچنین مدل سازان در حال ساخت كاراكتر كارتونی بازیگران و ساخت فضای شهر تهران در سال 1500 هستند.
این انیمیشن بلند به كارگردانی بهرام عظیمی و با مشاركت موسسه تصویر شهروابسته به معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه نسل اندیشه سبزتهیه خواهد شد.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:  farsnews.com