وی درباره اعلام اسامی داوران اظهار داشت: من خودم دوست دارم همه چیز شفاف باشد و اسامی اعلام شود، اما دوستان حق دارند و...
 
  دبیر عملی سومین جایزه‌‌ «یوسف» از اهدای حدود 40 سكه بهار آزادی به 20 اثر برگزیده این جایزه ادبی خبر داد.
 
خسرو باباخانی دبیر عملی سومین مسابقه‌ سراسری داستان كوتاه دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، همچنین از اتمام داوری نهایی این آثار تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: بعد از اعلام نام برگزیدگان، اسامی داوران نیز اعلام می‌شود.
وی گفت: در سومین دوره جایزه یوسف 20 اثر برتر داریم كه به سه نفر اول، به ترتیب 10 و 7 و 5 سكه بهار آزادی اهدا می‌شود و از نفر چهارم تا بیستم نیز یك سكه دریافت می‌كنند.
دبیر عملی سومین جایزه‌‌ ادبی یوسف از چاپ مجموعه داستانی شامل داستان‌های 20 اثر برتر همراه با 20 اثر دیگر و توزیع آن در مراسم اختتامیه خبر داد و افزود: انتشار و توزیع اثار برتر از كارهایی استثنایی است كه در جایزه یوسف انجام می شود.
وی درباره اعلام اسامی داوران اظهار داشت: من خودم دوست دارم همه چیز شفاف باشد و اسامی اعلام شود، اما دوستان حق دارند و درست هم می‌گویند. بنابراین اسامی داوران بعد از معرفی برگزیدگان اعلام خواهد شد.
باباخانی درباره روند داوری آثار گفت: در مرحله اول، مهدی رسولی و جواد افهمی آثار را ارزیابی كردند و از میان 1100 داستان، 726 اثر را انتخاب كردند.
دبیر عملی سومین جایزه‌‌ ادبی یوسف ادامه داد: 12 داور در مرحله دوم شامل 6 داور تهرانی و 6 داور شهرستانی به گروه‌های دونفره تقسیم شدند كه به یك از این گروه‌ةای 6 گانه 126 داستان برای بررسی ارائه شد و هرگاه دو داور امتیاز خوبی به آثار داده باشند، این داستان به مرحله بعد راه می‌یابد.
باباخانی خاطرنشان كرد: در نهایت 100 اثر وارد مرحله سوم شد كه هم‌اكنون 5 داور به همراه خودم این آثار را بررسی می‌كنیم.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com