بنابر این گزارش، ضرغامی در این برنامه از دستاوردهای دوران مدیریت خود در عرصه سینمایی (در سال‌های74، 75 و 76)سخن خواهد گفت. تمامی مدیران سینمایی...
 
رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان معاونت سینمایی وزارت ارشاد در سال‌های 74 تا 76، مهمان برنامه تلویزیونی «دو قدم مانده به صبح» به تهیه‌كنندگی «سعید بشیری» خواهد شد.
 
سیدعزت‌الله ضرغامی روز دوشنبه 21 بهمن ماه در برنامه تلویزیونی «دو قدم مانده به صبح» كه به‌طور زنده روی آنتن می‌رود، حضور خواهد داشت.
بنابر این گزارش، ضرغامی در این برنامه از دستاوردهای دوران مدیریت خود در عرصه سینمایی (در سال‌های74، 75 و 76)سخن خواهد گفت. تمامی مدیران سینمایی پس از انقلاب از سال 57 تا 87 از دوم تا 22 بهمن در برنامه دو قدم مانده به صبح از عملكرد و دستاوردهای دوران مدیریت خود می‌گویند.
گزارش‌های ویژه مربوط به پیروزی باشكوه انقلاب و نماآهنگ‌هایی كه تصویرگر دوران انقلاب هستند، از جمله برنامه‌هایی هستند كه در سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در برنامه دو قدم مانده به صبح به آن پرداخته می‌شود.
برنامه «دو قدم مانده به صبح» كاری از شبكه چهارم سیما با طراحی، كارگردانی و تهیه كنندگی «سعید بشیری»، كارشناسی «فریدون جیرانی» و اجرای «محمد صالح علا» است كه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 23:15 تا یك بامداد در بخش‌های مختلف فرهنگی هنری پخش می‌شود.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com