جنبش حماس در این نامه خطاب به رییس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: همکارانتان با اتکا به توان بالایشان در انعکاس اخبار جنگ غزه به وظیفه حرفه‌ای و اخلاقی...
 
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در نامه ای به مهندس عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از توجه رسانه ملی و پخش برنامه های ویژه در مدت جنگ غزه تقدیر کرد. 
 
در نامه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین آمده است: اینک که خداوند منان به ملت فلسطین و دلاورمردان مقاومت صبر و پایداری عطا فرمودند تا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به پیروزی برسند، مراتب تشکر و قدردانی خود را از پوشش برجسته و کیفی شبکه های وابسته به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همزمان با روزهای جنگ اعلام می‌کنیم.
در این نامه تشکرآمیز همچنین آمده است: انعکاس اخبار و گزارش های مربوط به غزه از رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران موجب افشای جنایات رژیم صهیونیستی شد که در حملات وحشیانه اش علاوه بر انسان ها، حتی به سنگ ها و درختان هم رحم نکرد و همه ارزش ها و موازین دینی، سیاسی، اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشت.
جنبش حماس در این نامه خطاب به رییس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: همکارانتان با اتکا به توان بالایشان در انعکاس اخبار جنگ غزه به وظیفه حرفه ای و اخلاقی خود عمل کردند و ما هم با استناد "تشکر از مخلوق، تشکر از خالق است"؛ وظیفه خود می‌دانیم تشکر خود را از جنابعالی و کارکنان آن رسانه اعلام کنیم.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir