نشست رسانه ای فیلم "رخ دیوانه" دقایقی پیش در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد
نشست رسانه ای فیلم سینمایی "رخ دیوانه"  با حضور ابوالحسن داودی (کارگردان)، بیتا منصوری (تهیه کننده)، طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی و بیژن امکانیان (بازیگران)، کارن همایونفر (آهنگساز)، نظام کیایی (صدابردار) به پایان رسید و خسرو نقییبی اجرای نشست را بر عهده داشت. گزیده صحبت های مطرح شده در  این نشست را در ادامه بخوانید.

سحر عصر آزاد(منتقد) درابتدای این نشست خطاب به محمدرضا گوهری و ابوالحسن داودی گفت: ممنون بخاطر فیلمنامه جذابتان و ممنون که در سینمای ایران هستید.
 
بیتا منصوری: 6 سال پیش پروانه ساخت فیلم را گرفتیم ولی بعد بین صدور پروانه ساخت و ساخت فیلم فاصله افتاد و بیشتر توانستیم روی فیلم تمرکز کنیم.تغییرات عمده فیلمنامه در بخش های مجازی قصه بود. او درباره حضور این فیلم در صدر جدول بهترین فیلم مردمی گفت: نتیجه ارا را که دیدم خوشحالم و حس می کنم نگرش مردم به سینما تغییر کرده است. 
 
محمدرضا گوهری (نویسنده): این قصه 6 سال پیش یک قصه سه اپیزودی بود که من تصمیم گرفتم یک اپیزود را حذف کنم و 2 تای دیگر را ترکیب کنم و یک سری قصه های جدید به فیلمنامه اضافه کنم تا حاصلش "رخ دیوانه" ای شود که امروز دیدید. تقریبا در این 6 سال هر سال قرار بود فیلم ساخته شود و هر سال به طور جدی بازنویسی می شد.
 
نظام کیایی(صدابردار): من چیزی برای گفتن ندارم و معتقدم فیلم خودش باید صحبت کند. من همیشه تلاش می کنم در خدمت فیلم باشم و در این فیلم هم در کنار آقای داودی بودم و حس خاصی داشتم.امروز هم از حضور در اینجا خوشحالم و امیدوارم کاستی های کار من را نادیده بگیرید.
 
کارن همایونفر (آهنگساز): فیلم در ارتباط با نسل جدید بود و ما باید این را در ساخت موسیقی در نظر می گرفتیم و پس از ساخت چند نمونه کار با اقای داودی به این موسیقی که شنیدید رسیدیم و آوازی هم با صدای کاوه آفاق به فیلم اضافه کردیم.
 
صابر ابر: من فکر می کنم درست اجرا کردن کاراکتر زمانی اتفاق می افتد که کارگردان درست بازیگر را هدایت کند. من تمام سعیم را کردم که روایت اقای گوهری و داودی را درست اجرا کنم.
 
طناز طباطبایی: شخصیت من در ابتدا کوکایین مصرف می کند. من درباره تمامی موادهای مخدر و محرک زمان فیلم "مرهم" تحقیق کرده بودم و کاملا به این مساله اجحاف دارم. تمرکز فیلم روی برخی مسائل باعث شد درجه مصرف کردن مواد در این فیلم کم کنیم و به آقای داودی پیشنهاد دادم از کوکایین بیس استفاده کنیم چون باعث نوعی خوشحالی و شادی می شود که مناسب این شخصیت بود.در پایان هم از آقای داودی و همچنین خانم منصوری که مردانه پای فیلم ایستادند تشکر می کنم.
 
ساعد سهیلی: من هم از آقای داودی بابت پیشنهاد این نقش به من تشکر می کنم و سعی کردم این نقش را به خوبی ایفا کنم.
 
محمدرضا گوهری درباره اضافه بودن شخصیت بیژن امکانیان گفت: اتفاقا به نظرم بازی خوب ایشان باعث شد نقش غزل در فیلم کامل شود و حضور ایشان اصلا بیجا نبود.
  
ابوالحسن داودی: ذهنیت من نسبت به این فیلم بعد از فیلم "تقاطع" به وجود آمد. یادم هست در آن دوران جوان ها به من انتقاد کردند و گفتند جوان های فیلم شما آرمان های خودتان است و شبیه به ما نیست. در این چند سال بیشتر با جوان ها ارتباط برقرار کردم و اینبار سلیقه خودم را در کار دخیل نکردم.
 
طناز طباطبایی: از یک جایی در فیلم مجبور شدیم سراغ خرید جنس نرویم.در این تحقیقاتی که کرده بودم به اقای داودی گفتم نمی شود این شخصیت سه روز مواد مصرف نکند. در نتیجه قرص هایی اضافه کردیم که غزل این قرص هارا به ماندانا داد تا شخصیت روند طبیعیش را طی کند.




تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات


مطالب پیشنهادی :
دلیل غیبت داریوش مهرجویی در جشنواره فجر 33

بهرام رادان و آنانعمتی در نشست خبری"عصر یخبندان"در روز چهارم جشنواره فجر33
عکس جالب رسول ملاقلی پور از حمله عراق به خرمشهر!
هانیه توسلی و بابک حمیدیان در نشست خبری"شکاف" در روز سوم جشنواره فجر 33
لیلا حاتمی و علی مصفا در فرش قرمز جشنواره+تصاویر حاشیه ای