نشست خبری فیلم جدید هومن سیدی دقایقی پیش در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

نشست مطبوعاتی فیلم سیمایی "اعترافات ذهن خطرناک من " با حضور جواد نوروز بیگی ( تهیه کننده)  هومن سیدی (کارگردان) و عباس غزالی ، بابک حمیدیان و نگار جواهریان و رویا نونهالی برگزار شد.

هومن سیدی گفت : حرف زیادی برای توضیح فیلم ندارم . اگر کسی متوجه نشده الان تایم مناسبی برای توضیح فیلم نیست. ذات هنر به ناب بودن آن است و باید یک سری فیلم از بزرگان میدیدم تا بتوانم شبیه آنها فیلم بسازم . در این فیلم فضا و سردرگمی برایم اهمیت زیادی داشت . تلاش کردم به بخش معتاد بودن شخصیت اصلی وارد نشوم . 

نگار جواهریان درباره نقش متفاوتش گفت : خیلی خوشحالم که فیلم را دیدم و خیلی دوستش دارم . این نقش وقتی بدستم رسید مثل یک کادو برای من بود . 

جواد نوروز بیگی گفت : از نتیجه این فیلم راضی ام و خوشحالم که تهیه کننده این فیلم بودم .

رویا نونهالی گفت : تجربه کار با هومن سیدی تجربه بسیار خوبی بود . قدر لحظه را در زندگی دانستن بسیار مهم است که اینگونه نقش ها همین را بیان می کند .امیدوارم شما هم لذت برده باشید .

عباس غزالی افزود : من برای ورود به سینما خیلی صبر کردم و خیلی دوست داشتم که با یک کار خوب این اتفاق بیفتد . از هومن سیدی خیلی چیزها یاد گرفتم و خدا صدای دلم را شنید . تمام تلاشم را کردم که در خدمت فیلم باشم . نمیدانم اینکه می گویند نقشم تکراری است بر چه اساسی گفته شده است . 

هومن سیدی : در بسیاری از فیلم های مهم دنیا این نوع خط طی شده است . و تلاش کردم که ابدا شبیه فیلم ممنتو نباشد . این یک نوع بازگویی شخصیت است و جدا از ان فیلم است . 

غیبت آقای صفری در نشست برای حضور او در ایتالیا بود و او یک فایل صوتی را توسط هومن سیدی در نشست پخش کرد . وی گفت : فستیوال را دنبال می کنم و فکر میکنم فیلمم مورد توجه قرار گیرد.

سیدی افزود : من فکر میکنم فیلم ندیدن و کتاب نخواندن شوی قشنگی نیست که مد شده است . همیشه تلاش کردم که شبیه به هیچکس نباشم اما اگر بزرگان نبودند ما چیزی یاد نمی گرفتیم . در کل من سینمای دنیا را دوست دارم و همیشه دنبالش بودم

چکامه چمن ماه : خیلی سال است که کار می کنم  و ترجیح میدهم گزیده تر کار کنم دلیل این انتخاب هومن سیدی بود و حتی اگر می گفتند در فیلم یک پلان فقط رد شوم هم قبول می کردم . 

هومن سیدی : فکر نمی کنم که فیلم خیلی گنگ باشدواگر برایتان گنگ بوده صحبتی ندارم.

بابک حمیدیان : در جهان بازیگری و در زندگی بیرون هومن از دوستان من است و باید در کنارش می بودم . این فیلم ویژگی اش بی زمانی و بی مکانی بوده است . این فیلم فضای جدیدی را معرفی می کند . با اینکه نقشم کوتاه بود اما اگر باز هم هومن سیدی از من یک رد پا بخواهد قبول خواهم کرد . 

نگار جواهریان در اخر صحبت هایش گفت که فیلمبرداری داردو زودتر نشست را ترک کرد . 



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات


مطالب پیشنهادی :
دلیل غیبت داریوش مهرجویی در جشنواره فجر 33

بهرام رادان و آنانعمتی در نشست خبری"عصر یخبندان"در روز چهارم جشنواره فجر33
عکس جالب رسول ملاقلی پور از حمله عراق به خرمشهر!
هانیه توسلی و بابک حمیدیان در نشست خبری"شکاف" در روز سوم جشنواره فجر 33
لیلا حاتمی و علی مصفا در فرش قرمز جشنواره+تصاویر حاشیه ای