نشست خبری فیلم سینمایی "جامه دران" در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

نشست خبری فیلم سینمایی" جامه دران" با حضور باران کوثری (بازیگر) و جمال ساداتیان (تهیه کننده)  ناهید طباطبایی (نویسنده) و حمیدرضا قطبی (کارگردان)  برگزار شد. مجری این نشست مازیار فکری ارشاد بود. 

ساداتیان گفت : قصه فیلم ها کمی شبیه هم شده است اما این فیلم قصه خوبی داشت و اقتباسی از رمان خانم طباطبایی بود و باعث شد علاقه مند شوم این فیلم را بسازم . دو سال طول کشید تا این فیلم ساخته شود و حالا باید نمره قابل قبولی به آن داد. 

حمیدرضا قطبی گفت: این فیلم تجربه خوبی بود، با اینکه خیلی طول کشید. از هفت سال پیش روی فیلمنامه کار می کردیم و در آخر سال 92 توانستیم فیلم را بسازیم. در بین جلسه از باران کوثری بخاطر بازی زیبایش تقدیر ویژه ای شد. او در این فیلم نقش یک زن باردار را به بهترین نحو ممکن نشان داده بود. 

حمیدرضا قطبی افزود : خوشبختانه سناریو ما جزو فیلمنامه هایی بود که اگر هر کدام از بازیگرها  آن را می خواندند قبول می کردند .ناهید طباطبایی گفت : من در این فیلم نظارت کامل داشتم و در بازنویسی فیلم هم شرکت داشتم . در این فیلم به تمام جزییات دقت شده بود و شخصیت پردازی با توجه به همین جزییات شکل گرفت .

باران کوثری گفت : این نقش از آن نقش هایی است که آرزوی هر بازیگری است . و این فرصت برای من غنیمت بود . قصه این فیلم برای من خیلی جذاب بود . نقش گوهر آرزوی من بود . از گریمور خوب این فیلم خیلی تشکر می کنم و تشکر ویژه ای دارم از آقای قطبی . راهی که از همان اول به من نشان دادند خیلی متفاوت از تصور من از این نقش بود . و بهترین راهنمایی را به من کردند . این فیلم جزو بهترین تجربه های بازیگری من بود .

ناهید طباطبایی در خصوص نام فیلم گفت : این داستان سه اپیزودی اول "دستگاه همایون" نام داشت . که  نام یکی از این دستگاه ها "جامه دران" بود . و علاقه ی من به به این دستگاه باعث شد نام فیلم همان شود . 



تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ