كارگردان صاحب‌نام كشورمان بعد از دریافت جایزه مردمی كه آن را از دستان محمدرضا جعفری‌جلوه، مجید شاه‌حسینی و محمدمهدی عسگرپور دریافت كرد گفت...
 
  جایزه بهترین فیلم تماشاگران بخش بین‌الملل فیلم فجر «وقتی همه خوابیم» به كارگردانی بهرام بیضایی تعلق گرفت.
 
آخرین جازه بخش بین‌الملل جشنواره بیست و هفتمین فیلم فجر كه به تعبیر دست‌اندركاران جشنواره بزرگترین جایزه جشنواره بود با انتخاب مردم به بهرام بیضایی كارگردان صاحب‌نام كشورمان برای كارگردانی فیلم «وقتی همه خوابیم» رسید.
كارگردان صاحب‌نام كشورمان بعد از دریافت جایزه مردمی كه آن را از دستان محمدرضا جعفری‌جلوه، مجید شاه‌حسینی و محمدمهدی عسگرپور دریافت كرد گفت:‌ تشكر می‌كنم از تمام كسانی كه برای ساختن این فیلم و برای راه‌اندازی آن زحمت كشیدند و همچنین تشكر می‌كنم از تمام كسانی كه برای رسیدن به روی سن پاهای آنها را لگد كردم.
كارگردان فیلم «وقتی همه خوابیم» فیلم برگزیده بخش بین‌الملل تماشاگران جشنواره فجر ادامه داد: امیدوارم از این پس همه شب‌های خوشی را داشته باشیم و از همه بازیگران و كاركنان فنی و پشت‌ دوربین و همه كسانی كه برای این فیلم زحمت كشیدند تشكر می‌كنم و همچنین از همه تماشاگران سپاسگزارم چرا كه این فیلم متعلق به تماشاگران است.
بهرام بیضایی در خاتمه اظهار داشت: ‌امیدوارم شایستگی جایزه‌‌ای را كه مردم به من دادند داشته باشم و امیدوارم در آینده فیلم بهتری بسازم. 

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com