به هر حال برنامه ما به‌صورت زنده روی آنتن می رود و تلويزيون به افرادی كه آنها را دعوت می‌كند، اعتماد می‌كند و واقعا تلويزيون جای اين كارها نيست كه مهمان بخواهد...
 

«محمد صوفی» درباره اقدام «محمد علی نجفی» در برنامه زنده «نقره» و حمایت و دعوت او از «میرحسین موسوی» برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: چنین اتفاقاتی در برنامه‌های زنده می‌افتد و جای گله ما نیز هست.
وی افزود: به هر حال برنامه ما به‌صورت زنده روی آنتن می رود و تلویزیون به افرادی كه آنها را دعوت می‌كند، اعتماد می‌كند و واقعا تلویزیون جای این كارها نیست كه مهمان بخواهد اسم شخص خاصی را بیاورد. ما به تمام دیدگاه‌ها احترام می‌گذاریم ولی برنامه «نقره» جای مرور خاطرات‌مان است.
صوفی تصریح كرد: ما هم به‌عنوان برنامه‌ساز از ایشان گلایه‌مند هستیم كه چرا از این موقعیت كه در اختیار ایشان قرار گرفت، به این نحو استفاده كرد.
وی با بیان این كه برنامه‌های زنده در همه جای دنیا با چنین اتفاقاتی روبه‌رو می‌شوند، اظهار داشت: مهم، سعه صدر مدیران تلویزیون است كه واكنشی درباره چنین مسائلی نشان ندهد. خوشبختانه تلویزیون این نگاه را دارد كه هر اتفاقی ممكن است در برنامه‌های زنده بیافتد و كلیت برنامه با چنین حركت‌هایی خدشه‌دار نمی‌شود.
صوفی گفت: در هر حال جای گله ما به‌عنوان برنامه‌سازان و تلویزیون به‌عنوان رسانه ملی باقی است كه چرا یك شخصیت فرهنگی چنین حرف‌هایی را روی آنتن زنده تلویزیون بزند.
«محمدعلی نجفی» كارگردان سینما و تلویزیون روز جمعه به‌عنوان مهمان در برنامه «نقره» حضور داشت.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com