ظرفيت سالن‌ها، تعداد سانس‌ها و زمان نمايش فيلم «وقتی همه خوابيم» و بعضی از فيلم‌هايی كه به ظاهرا اصرار دارند، از آنها حمايت می‌شود...
 
«علیرضا داوودنژاد» مجری طرح تازه‌ترین فیلم بهرام بیضایی اظهار داشت: بهترین راه برای از سكه‌انداختن جایزه مردمی این فیلم و بی‌اعتبار كردنش این است كه شرایطی كه فیلم‌ها درآن رقابت می‌كنند، شرایط عادلانه و برابری نباشد آن هم در سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی كه تمامی شعارها از عدالت می‌گویند.
وی افزود: به این طریق ما در یك جشن، جایزه‌ مردمی كه مهمترین جایزه محسوب می‌شود را بی‌اعتبار كنیم و همه فكر كنند كه فیلمی كه جایزه مردمی را گرفته به این دلیل بوده كه با تعداد سالن‌های بیشتری داشته و در سالن‌های بزرگ‌تر و با تعداد سانس‌های بیشتری به نمایش درآمده، نه به این دلیل كه با رقابت برابری نمایش داده شده و با استقبال مردم رو به رو بوده است.
مجری طرح فیلم «وقتی همه خوابیم؟» در ادامه به فارس گفت: ظرفیت سالن‌ها، تعداد سانس‌ها و زمان نمایش فیلم «وقتی همه خوابیم» و بعضی از فیلم‌هایی كه به ظاهرا اصرار دارند، از آنها حمایت می‌شود، فرق می‌كند و متأسفانه برخی از سانس‌های و سالن‌های مطلوب فیلم در روز سه‌شنبه است كه در آرای مردمی محاسبه نمی‌شود.
داوودنژاد افزود: كسی كه برنامه‌ریزی برای نمایش این فیلم‌ها دارد و جایزه‌ای به نام مردمی می‌گذارد كه این فیلم در رقابت با هم معلوم شود كه كدام مورد استقبال قرار گرفته، متوجه این نامساواتی نیست، چه توجیهی برای این عدم برنامه‌ریزی دارد و اگر متوجه هست، آیا منظور این است كه یك جایزه مردمی اعتبارش را از دست بدهد؟
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com