شب گذشته شدت استقبال مردم در سینما جوان به حدی بود كه عوامل «اخراجی‌ها2» كه برای دیدن فیلم در كنار تماشاگران به این سینما مراجعه كرده بودند، مجبور...
  
«اخراجی‌ها2» با استقبال بالای مردمی آغاز و نمایش این فیلم با سانس فوق‌العاده روبه‌رو شد.
  در شرایطی كه فیلم سینمایی «اخراجی‌ها2» بدون اعلام قبلی دبیرخانه جشنواره روز گذشته در دو سینمای فرهنگ و جوان به نمایش درآمد و در هر دو سینما به دلیل استقبال زیاد مردم با سانس فوق‌العاده روبه رو شد.
بنا بر این گزارش، شب گذشته شدت استقبال مردم در سینما جوان به حدی بود كه عوامل «اخراجی‌ها2» كه برای دیدن فیلم در كنار تماشاگران به این سینما مراجعه كرده بودند، مجبور به نشستن ر روی سكوها شدند و این اتفاق در سینما فرهنگ نیز رخ داد
نمایش «اخراجی‌ها2» از روز گذشته در جشنواره شروع شده كه تاكنون تنها سینماهای فرهنگ و جوان فیلم را به نمایش درآورده‌اند و در هر دو سینما، با سانس فوق‌العاده مواجه شده و امشب نیز برای مطبوعات ساعت 9:30 به نمایش درخواهد آمد.
نمایش جشنواره‌ای «اخراجی‌ها2» در روزهای 21 و 22 بهمن نیز در سینماهای مردمی ادامه خواهد داشت اما به دلیل عدم ارائه فرم نظرخواهی مردمی در سانس‌های فوق‌العاده، عوامل فیلم از این اقدام ابراز نارضایتی كردند.
همچنین با آماده شدن نسخه كامل 35 میلی‌متری فیلم «اخراجی‌ها2» این فیلم برخلاف شایعات موجود هیچ مشكلی برای نمایش در سینمای رسانه‌ها و دیگر سینماها نخواهد داشت. 
دیشب و در جریان اكران «اخراجی‌ها2» در سینما فلسطین، مسعود ده‌نمكی، حبیب‌الله كاسه‌ساز، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، شیلا خداداد، حسام نواب‌صفوی، تورج منصوری، سیدجواد هاشمی و شهره لرستانی در سینمای رسانه‌ها حاضر خواهند شد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com