بسياری از مستندسازان و خبرنگاران خارجی كه دشمنی آنها با ايران از قبل مشخص بود...
  

«محمدرضا اسلاملو»  گفت: متاسفانه به دلیل مخالفت با ورود میشل نیكلسون مستندساز آمریكایی كه قصد ساخت مستندی در مورد رئیس جمهورمان را دارد، ورود ایشان به تعویق افتاد.
وی كه به عنوان تهیه‌كننده محلی قرار است با پروژه این فیلمساز همكاری كند ضمن انتقاد از عملكرد وزارت امور خارجه در مورد عدم صدور روادید برای این فیلمساز گفت: با وجود اینكه این فیلمساز بارها در سخنان خود گفته كه با ساخت این مستند قصد نزدیك كردن دو ملت ایران و آمریكا را دارم و در آخرین مكاتبات خود نیز آمادگی كامل خود را برای ورود به ایران و شروع كار اعلام كرده متاسفانه همچنان مشكلاتی در راه ورود ایشان به ایران وجود دارد.
وی افزود: متأسفانه شبكه‌ها و سایت‌های معاند مثل بی‌بی‌سی فارسی بدون این كه حتی یك نماینده در ایران داشته باشند همیشه فیلم‌های جدید و درجه یكی از كشور ما و حتی مصاحبه با بالاترین مقامات ما را نیز در آرشیوهای خود دارند اما نمی‌دانم چرا با ورود این خانم كه قصد دارد چهره واقعی كشورمان را به جهان معرفی كند مخالفت می‌شود. درست است كه آمریكایی‌ها به علت لجبازی با دولت ما و ترس از این كه دروغ‌هایشان فاش شود به هنرمندان ایرانی اجازه ورود به كشورشان را نمی‌دهند اما نمی‌دانم وقتی كه موضع بر حقی داریم چرا باید از ورود این فیلمساز به كشور ما جلوگیری شود؟
اسلاملو تصریح كرد: بسیاری از مستندسازان و خبرنگاران خارجی كه دشمنی آنها با ایران از قبل مشخص بود مثل خانم امان‌پور بارها به ایران آمد و فیلم‌های بسیار زیادی ساخت كه وجه ما را در خارج از كشور تخریب كرد اما وی هیچ مشكلی در ورود به ایران نداشت نمی‌دانم حالا چرا باید این مشكل در راه كسی پدید بیاید كه قصد دارد حقیقت مردم ایران را به جهان نشان دهد. البته عدم موافقت با ورود ایشان در حالی است كه یك بار قبلا در مورد ورود ایشان هماهنگی‌هایی صورت گرفته اما متاسفانه دوباره با ورود ایشان مخالفت شده است.

 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com