ناتاشا شب‌ها با پوشيدن يك لباس مخصوص و نقابی كه به چهره می‌زند، لقب بيوه سياه را...
 
شركت انتشاراتی مارول به دلیل گرفتاری كاری بلانت و تعهدش برای حضور در نسخه جدید «سفرهای گالیور» اعلام كرد بازی در نقش منفی اصلی زن «مرد آهنی 2» را به یوهانسن پیشنهاد كرده است.
یوهانسن كه بیشتر بازیگر فیلم‌های غیرمتعارف و روشنفكرانه است، هنوز پاسخ مثبت به این دعوت نداده و مشغول مطالعه این پیشنهاد است.
یوهانسن طی چند روز گذشته دیدارهایی با كارگردان و تهیه‌كنندگان فیلم داشته است و جان فاورو كارگردان «مرد آهنی2» می‌گوید این بازیگر گزینه مناسبی برای ایفای نقش منفی فیلم است.
كاراركتر منفی زن قصه «مرد آهنی2» یك ابرجاسوس روسی به نام ناتاشا رومانف است كه مثل كاراكتر مرد آهنی (با بازی رابرت داونی جونیور) هویتی دوگانه دارد. ناتاشا شب‌ها با پوشیدن یك لباس مخصوص و نقابی كه به چهره می‌زند، لقب بیوه سیاه را می‌گیرد. در این حالت، او تبدیل به موجودی با قدرت‌های زیاد و غیرقابل توصیف می‌شود.
«امیلی بلانت» خیلی مایل بود این نقش را روی پرده سینما بازی كند، اما همزمانی تولید «مرد آهنی 2» با «سفرهای گالیور» باعث شد تا او در فیلم دوم (كه قرارداد آن را امضا كرده است) ظاهر شود.
فیلمبرداری «سفرهای گالیور» كه بلانت در آن با جك بلك همبازی است. 15 آوریل شروع می‌شود، در حالی كه سازندگن «مرد آهنی2» گفته‌اند فیلم خود را در همان حوالی جلوی دوربین می‌برند.
این در حالی است كه منابع موثق در دنیای سینما می‌گویند فیلمنامه نهایی «مرد آهنی 2» هنوز آماده و كامل نشده است! تهیه‌كنندگان فیلم قصد دارند آن را هفتم ماه مه 2010 روانه پرده سینما‌ها كنند.
یوهانسن كه مدتی قبل «ویكی كریستینا بارسلونا» (وودی آلن) را روی پرده سینما‌ها داشت، در فیلم‌هایی مثل «كوكب سیاه»، «پرستیژ» و «جزیره» بازی كرده است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com