واکنش کمال تبریزی به نمایش فیلم دائم التوقیفش!
واکنش کمال تبریزی: ما فیلم می‌سازیم که مردم ببینند،خصوصا درباره این فیلم که در مقطعی از سال‌های گذشته یکی از مسوولان وزارت ارشاد از توقیف دائمی آن خبر داده بود!

این کارگردان در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه نسخه‌ای که برای اکران عمومی ارایه شده است چه تغییراتی با نسخه اصلی دارد؟ گفت: طی 6، 7 سال اخیر که مذاکراتی برای اکران فیلم با مدیران و مسوولان مختلف داشتیم، تغییرات نسبتا زیادی از لحاظ ساختاری داشته است از جمله تدوین ، فیلمبرداری و اصلاح برخی صحنه‌ها.. اما از لحاظ مضمونی خوشبختانه صدمه‌ی جدی به فیلم وارد نشده است و پیش بینی می‌کنم تقریبا به همان اندازه نسخه قبلی با مخاطب ارتباط برقرار کند.

اکران فیلم دائم التوقیف کمال تبریزی

کمال تبریزی درباره احساس‌اش برای اکران این فیلم پس از 6 ، 7 سال ادامه داد: خوشحال می‌شوم چون ما فیلم می‌سازیم که مردم ببینند،خصوصا درباره این فیلم که در مقطعی از سال‌های گذشته یکی از مسوولان وزارت ارشاد از توقیف دائمی آن خبر داده بود!

او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از استقبال مخاطبان گفت: باید صبر کنیم تا عکس‌العمل مخاطبان را پس از اکران فیلم ببینیم. این روزها پیش بینی خیلی چیزها دشوار شده است!

فیلم «از رییس جمهور پاداش نگیرید» با نام قبلی «پاداش» ساخته کمال تبریزی است و محمد حسن معجونی، آتیلا پسیانی، آشا محرابی، زنده یاد احمد آقالو و ... از بازیگران آن هستند.

این فیلم که طی چند سال گذشته برای نمایش عمومی دچار مشکل شد، داستان یکی از مدیران میانی دولت است که به ماموریت‌های خارجی متعدد می‌رود. تا اینکه در یک نوبت او را برای تشویق به سفر حج می‌فرستند اما در این سفر برخلاف تصور او که انتظار دارد مانند یک مدیر دولتی با او برخورد شود، این اتفاق نمی‌افتد.

«از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» به سرگروهی سینما «زندگی» از هفته آینده به نمایش درمی‌آید.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir