فیلم داستان آشنایی پسری جوان با دختری است كه در آستانه خودكشی قرار دارد. «گناه من» نیز از ۲۳ بهمن در گروه فرهنگی اكران شد و پس از...
 
   اكران چهار فیلم جدید در فصل مرده اكران سینماها و صدرنشینی «گناه من» با بیشترین مخاطب روزانه مهمترین رویدادهای فروش سینماهای تهران در هفته گذشته بود. «ستاره می‌شود» با فیلمنامه‌ای از فریدون جیرانی بخشی از سه گانه «ستاره ها» است كه به بخشی از مسائل پشت صحنه سینمای ایران می‌پردازد این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فجر به نمایش درآمد. عزت الله انتظامی، امین حیایی، اندیشه فولادوند، آهو خردمند و رضا رویگری به ایفای نقش پرداخته اند. «ستاره می‌شود» از چهارشنبه ۲۳ بهمن اكران شد و پس از ۶ روز نمایش در ۱۲ سینما ۲۰ میلیون تومان فروش داشته است. «گناه من» نخستین فیلم مهرشاد كارخانی بر اساس فیلمنامه ای از سعید دولتخانی و خودش ساخته شده است. حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی‌و افسانه چهره آزاد بازیگران این فیلم هستند. فیلم داستان آشنایی پسری جوان با دختری است كه در آستانه خودكشی قرار دارد. «گناه من» نیز از ۲۳ بهمن در گروه فرهنگی اكران شد و پس از ۷ روز نمایش در ۹ سینما ۲۲ میلیون تومان فروش داشته است.
«كتونی سفید» دومین فیلم محمدابراهیم معیری و داستان معلمی‌است كه به شهری كوچك می‌رود و با بچه های مدرسه ارتباط برقرار می‌كند. حسین یاری و باران كوثری بازیگران اصلی فیلم هستند. «كتونی سفید» از چهارشنبه ۲۳ بهمن اكران شد و پس از ۷ روز نمایش در ۹ سینما ۱۲ میلیون فروش داشته است. «شبی در تهران» چهارمین فیلم بهرام كاظمی‌است كه مضمونی كمدی اجتماعی دارد و داستان زن و شوهری جوان را روایت می‌كند كه برای كار از رشت به تهران می‌آیند. ماهایا پطروسیان، رامبد جوان، منوچهر علیپور، سعید پیردوست، محمد شیری و امیر نوری بازیگران فیلم هستند. این فیلم از چهارشنبه ۲۳ بهمن اكران شد و پس از ۷ روز نمایش در ۱۸ سینما ۳۰ میلیون تومان فروش داشته است. «ایستگاه بهشت» چهارمین فیلم نادر مقدس بر اساس فیلمنامه ای از مقدس و افسانه منادی ساخته شده است. فیلم داستان زندگی جوانی نابینا را روایت می‌كند كه در نواختن ساز مهارت دارد. او به خاطر مهربانی های پرستارش دلباخته وی می‌شود و می‌خواهد بینایی اش را به دست آورد. شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، سپیده خداوردی، مهدی میامی‌و پوراندخت مهیمن بازیگران فیلم هستند. «ایستگاه بهشت» از چهارشنبه ۲۵ دی اكران شد و پس از ۳۳ روز نمایش در ۸ سینما ۷۰ میلیون تومان فروش داشته است. «پاپیتال» نخستین فیلم سینمایی اردشیر شلیله عكاس باسابقه سینمای ایران است. فیلم روایتگر داستان زندگی یك زن وكیل موفق است كه وكالت زنی را كه از جانب همسرش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد برعهده دارد.
او با تلاش حكم طلاق موكلش را می‌گیرد و این ماجرا برای او ایجاد دردسر می‌كند. مسعود رایگان، نگار فروزنده، اردلان شجاع كاوه، علیرضا اوسیوند و شیرین ایزدی بازیگران این فیلم هستند. «پاپیتال» از چهارشنبه ۲۵ دی اكران شد و پس از ۳۳ روز نمایش در ۹ سینما ۵۵ میلیون تومان فروش داشته است. «چارچنگولی» نهمین فیلم سعید سهیلی بر اساس فیلمنامه ای از خودش است. این فیلم كمدی داستان دو بردار دوقلو است كه از ناحیه دست به هم چسبیده اند و هر كدام زندگی و عقاید خاص خود را دارند. جواد رضویان، رضا شفیعی جم، فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، رضا فیض نوروزی، مهران رجبی، شهرام قائدی، مینا جعفرزاده، ساعد سهیلی و مژگان بیات در فیلم بازی كرده اند. «چارچنگولی» از چهارشنبه ۲۹ آبان اكران شد و پس از ۷۹ روز نمایش در ۱۹ سینما ۹۶۵ میلیون تومان فروش كرده است.


 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftab.ir