نقل از روابط عمومی شبكه رادیویی تهران، برنامه «سلام كوچولو» كه به مناسبت روز جهانی رسانه در دست كودك از سوی رادیو تهران تهیه و پخش شده بود، با دعوت...

رئیس دفتر سازمان یونیسف در ایران با اهدای لوح تقدیر جشنواره بین المللی «رسانه در دست كودك» از سازندگان برنامه سلام كوچولو تقدیر به عمل آورد.
 
به نقل از روابط عمومی شبكه رادیویی تهران، برنامه «سلام كوچولو» كه به مناسبت روز جهانی رسانه در دست كودك از سوی رادیو تهران تهیه و پخش شده بود، با دعوت سالازار به دفتر یونیسف و با حضور سكینه احمدی مدیر شبكه رادیویی تهران، دهشور نماینده امور بین الملل سازمان صدا و سیما همچنین عوامل ساخت این برنامه متین محمدی و غلامرضا بحیرایی بار دیگر مورد تقدیر و تشكر قرار گرفت و جایزه جشنواره بین المللی رسانه در دست كودك به سازندگان این برنامه اهدا شد.
سالازار در این جلسه گفت:تاكنون بیشتر برنامه‌ها از كشورهای عربی بوده و ما خوشحالیم كه برای اولین بار برنامه‌ای از ایران منتخب جشنواره ما شد.
وی ادامه داد: همكاران ما در دفتر منطقه یونیسف معمولا با رسانه‌های عرب زبان در ارتباط هستند كه ساخت این برنامه باعث آشنایی هر چه بیشتر آنان با رسانه‌های فارسی زبان شد.
سالازار با اشاره به آمادگی یونیسف جهت در اختیار گذاشتن منابع تحقیقاتی و مطالعاتی برای ساخت برنامه‌هایی از رادیو و تلویزیون ایران تصریح كرد: یكی از دلایلی كه باعث برگزیده شدن سلام كوچولو شد، تاكید آن بر یكی از اهداف ما همان مشاركت كودكان و شنیده شدن صدای آنها است كه این رادیو فضا را برای كودكان ایجاد كرد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com