كتاب «برگ ها» در حال حاضر به عنوان كتاب آموزشی در مهد كودك های كشور ایتالیا...

 

كتاب «دو تا لاك پشت تنها» نوشته مصطفی رحماندوست جایزه بخش داستان مسابقه كیفیت نشر خصوصی ایتالیا را دریافت كرد.
 نسخه ایتالیایی ـ فارسی «قصه دو تا لاك پشت تنها» نوشته مصطفی رحماندوست، جایزه بخش داستان كودك سومین دوره مسابقه كیفیت نشر خصوصی ایتالیا را از آن خود كرد. همچنین انتشارات SERENDIPITA ناشر ایتالیایی این كتاب به عنوان ناشر برگزیده مسابقه شناخته شد.
این ناشر ایتالیایی با عقد قراردادهای جداگانه با انتشارات كانون حق چاپ یازده كتاب ایرانی را خریده كه تاكنون چهار عنوان آن به نام «برگ ها» مرتضی اسماعیلی سهی، «پرنده و فال» سروده داود لطف الله، «ماه تی تی كلاه تی تی» سروده افسانه شعبان نژاد و «قصه دو تا لاك پشت تنها» نوشته مصطفی رحماندوست دوزبانه فارسی ‎/ ایتالیایی روانه بازار كتاب این كشور شده است.
كتاب «برگ ها» در حال حاضر به عنوان كتاب آموزشی در مهد كودك های كشور ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد. رحماندوست شاعر، قصه نویس و مترجم كتاب های كودك و نوجوان تا به حال سمت هایی مانند مدیر مركز نشریات كانون پرورش فكری، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش آموز، سردبیر سروش كودكان و نوجوانان را بر عهده داشته است.
از این نویسنده آثار متعددی به صورت مجموعه شعر برای كودكان و نوجوانان، داستان، ترجمه و تألیفاتی در زمینه كودكان و نوجوانان منتشر شده است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:aftab.ir