در رابطه با نحوه صحیح قرائت اذكار و چگونگی اعمال نماز...
 
به نقل از روابط عمومی شبكه جهانی سحر، این برنامه تركیبی كه تهیه كنندگی و كارگردانی آن را «محمدجواد رجب زاده» برعهده دارد، با هدف آموزش نماز و احكام آن به مخاطبان انگلیسی زبان در سیمای انگلیسی شبكه جهانی سحر تهیه می‌شود.
بنابر این گزارش، به گفته «رجب‌زاده»، تحقیقات و پژوهش‌های محتوایی برنامه به اتمام و حدود 40 درصد از نگارش كار نیز به انجام رسیده ضمن آنكه ضبط و تصویربرداری كار نیز هفته آینده آغاز می‌شود.
گفت‌وگو در رابطه با نحوه صحیح قرائت اذكار و چگونگی اعمال نماز همچنین كارشناسی محتوایی و بحث و گفت‌وگو پیرامون فلسفه نماز و عبادت به زبان انگلیسی توسط كارشناسان برنامه به ترتیب از جمله آیتم‌های برنامه «نماز، جلوه عبودیت» است.
در هر قسمت از مجموعه برنامه «نماز، جلوه عبودیت» كه به یك موضوع خاص از احكام نماز همچون آموزش اذان، آموزش وضو، آموزش قنوت و ... اختصاص خواهد یافت، ابتدا نحوه صحیح قرائت اذكار مربوط به هر قسمت توسط «محمدرضا سوداگر» مطرح و در پی آن «محمدرضا شاملی» كارشناس برنامه درباره فلسفه و نكات محتوایی آنها سخن خواهد گفت ضمن آنكه در خلال برنامه نیز، نقل‌قول‌هایی از بیانات و فرمایشات حضرت رسول اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در رابطه با موضوع هر قسمت و وله‌های تصویری مرتبط نیز پخش خواهد شد.
عوامل این برنامه عبارتند از: مجری: راضیه باباگل‌زاده، محققان و نویسندگان: محمدحسین علم الهدی و كامبیز پارتازیان، طراح صحنه: فریبا زرین قلم و مدیر تولید: وحید مینایی‌فر.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com