رییس ارتباطات آكادمی اسكار در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: تایید می‌كنم كه یك گروه از اعضای آكادمی اسكار هم‌اكنون در ایران هستند و می‌توانم بگویم كه...
 
خبرگزاری فرانسه به نقل از آكادمی علوم و هنرهای سینمایی اعلام كرده است گروه متشكل از سینماگران هالیوود با هدف آموزش و تبادل فرهنگی و بدور از هرگونه اهداف سیاسی به ایران آمده‌اند.
 
به نقل از خبرگزاری فرانسه، آكادمی علوم و هنرهای سینمایی روز گذشته اعلام كرد: یك گروه عالی‌رتبه از سینماگران هالیوود با هدف تبادل فرهنگی به ایران آمده‌اند.
«لسلی یونگر»، رییس ارتباطات آكادمی اسكار در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: تایید می‌كنم كه یك گروه از اعضای آكادمی اسكار هم‌اكنون در ایران هستند و می‌توانم بگویم كه هدف آنها به طور كلی تبادل فرهنگی و آموزشی بدور از هرگونه جریانات و برنامه‌های سیاسی است.
«یونگر» همچنین گزارش رسانه‌های ایرانی مبنی بر وجود «سید گانیس»، رییس آكادمی اسكار، «فرانك پیرسون»، رییس سابق اسكار، «آنت بنینگ»، بازیگر هالیوود و «ولیام هوربرگ»، تهیه‌كننده هالیوودی در این گروه را تایید كرد.
وی گفت: اعضای آكادمی ویزاهای خود را دریافت كرده و هم‌اكنون نیز در تهران هستند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از رسانه‌های ایران، این گروه هالیوودی، طی امروز و فردا با مقامات سینمایی ایران، چندین نشست خواهند داشت.
 
      
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com