داستان این فیلم درباره خانواده‌ای است كه با نزدیك شدن عید برای آنها مشكل مالی پیش می‌آید، هر كدام از اعضای خانواده برای عبور از این بحران پیشنهادی دارند...
 
سیروس گرجستانی نوروز 88 با نقش ایرج حریرچی و تله فیلم «عید به خانه می‌آید» به شبكه 2 سیما می‌آید تا در مقام پدر در آستانه عید مشكلات مالی خانواده‌اش را حل و فصل كند.
 
فیلم عید به خانه می‌آید را حسن لفافیان كارگردانی می‌كند و علاوه بر گرجستانی، نسرین مقانلو (همسر ایرج)، هایده حائری(عمه فخری)، اشكان اشتیاق(اشكان) و ساناز كاشمری(لیلی) در این فیلم بازی دارند.
فیلمنامه عید به خانه می‌آید را محمود و سیاوش طالبیان نوشته‌اند و داستان آن درباره خانواده‌ای است كه با نزدیك شدن عید برای آنها مشكل مالی پیش می‌آید، هر كدام از اعضای خانواده برای عبور از این بحران پیشنهادی دارند، اما پیشنهاد لیلی دختر خانواده مسیر ماجرا را تغییر می‌دهد.
اگر علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های مستند هستید، می‌توانید در روزهای تعطیل نوروز كانال تلویزیون خود را روی شبكه 2 سیما تنظیم كنید و به تماشای فیلم‌هایی مانند جنگ آسان می‌شود، زمین، هیولاهای دریا، نوزاد من چه می‌گوید، رقص رنگ، بازی تربیت، شگفتی‌های طبیعت و... بنشینید.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir
 
مطالب پیشنهادی:
گزارشی کامل درباره مجموعه‌های تلویزیونی نوروز 1388
فيلم‌های نوروزی سينما چهار مشخص شدند
ضيافت شبكه تهران برای ايام نوروز