برنامه «شبكه كودك عموپورنگ» آخرین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد و آخرین قسمت از این برنامه...

 

تهیه‌كننده برنامه «عموپورنگ» گفت كه این برنامه در سال آینده دیگر به صورت زنده به روی آنتن نمی‌رود و تمامی قسمت‌های این برنامه ضبطی خواهند بود كه هفته‌ای یك‌بار پخش می‌شوند.

مسلم آقاجان‌زاده  خاطرنشان كرد: برنامه «شبكه كودك عموپورنگ» آخرین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد و آخرین قسمت از این برنامه 27 اسفندماه به روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: برنامه «عموپورنگ» پس از هفت‌سال، در نوروز 88 ویژه‌ برنامه نخواهد داشت.

تهیه‌كننده‌ی «عموپورنگ» سپس خاطرنشان كرد: در صدد ضبط مسابقه‌ای تلویزیونی هستیم كه به صورت هفتگی در فاصله دو-سه‌ماه پس از عید از تلویزیون پخش می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره انتقال برنامه‌ی «عموپورنگ» به شبكه دو، تأكید كرد كه این برنامه به شبكه دو (شبكه كودك) نخواهد رفت.

مسلم آقاجان‌زاده درباره مطالبی كه هر چندوقت یك‌بار در خصوص برنامه عموپورنگ مطرح می‌شود، تصریح كرد: تمامی این مطالب شایعه است كه درباره برنامه‌های پربیننده مطرح می‌شود.

به گفته این تهیه‌كننده تلویزیونی عموپورنگ و امیرمحمد در ایام نوروز سفری به چند كشور اروپایی خواهند داشت و برای ایرانیان مقیم شهرهای رم، میلان، وین، پراگ و دوبلین جشن‌های نوروزی برگزار خواهند كرد.

وی همچنین احتمال داد كه جریان این سفر در قالب گزارشی ضبط و از شبكه جام‌جم پخش شود.

آقاجان‌زاده كه تهیه برنامه «آقاجان‌ سلیمان» را هم در شبكه اول سیما برعهده دارد، خاطرنشان كرد كه 5 كلیپ جدید در قالب این برنامه در ایام نوروز پخش می‌شود.

 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:noandish.com