به احتمال زیاد برادران «فارلی»كه تخصص بالایی در ساخت فیلم‌های كمدی دارند...

«آنتونیو باندراس» بازیگر اسپانیایی به یك مجموعه فرانسوی كمك می‌كند تا در كشور آمریكا معرفی و در قالب سینمایی ساخته شود.

این بازیگر اسپانیایی به یك مجموعه فرانسوی كمك می‌كند تا در كشور آمریكا معرفی و ساخته شود.
این مجموعه كمدی كه شامل قسمت‌های كوتاه می‌شود «كامرا كافه» نام دارد كه معنی آن «دوربین مخفی» است. مجموعه فوق شهرت و محبوبیت خیلی زیادی در فرانسه دارد و بسیاری از كشورهای جهان هم آن را نمایش داده‌اند.
حالا دنیای هنر و سرگرمی هالیوود قصد دوباره‌سازی آمریكایی این مجموعه را دارد و برای آن از «آنتونیو باندراس» ( كه اتفاقا از دوستداران این مجموعه است) به عنوان مدیر تولید كمك می‌گیرد.
مجموعه 35 قسمتی «دوربین مخفی» آمریكایی را «دیوید ای سالزمن» كارگردانی می‌كند كه هر قسمت آن 4 دقیقه خواهد بود.
اپیزودهای مختلف این مجموعه در یك اداره اتفاق می‌افتد و دوربین مخفی كه در گوشه‌ای از اداره نصب شده، كارهای افراد حاضر در آن را زیر نظر گرفته و ضبط می‌كند. اما برای نسخه سینمایی باید فكر دیگری كرد و تهیه‌كنندگان ورسیون آمریكایی «دوربین مخفی» این روزها در جست‌وجوی سوژه‌ای هستند كه بتوان آن را به صورت فیلمی سینمایی درآورد.
به احتمال زیاد برادران «فارلی»كه تخصص بالایی در ساخت فیلم‌های كمدی دارند، كارگردانی نسخه سینمایی را به عهده می‌گیرند.
نقش‌های اصلی فیلم را - كه می‌دانند دوربین مخفی در حال تعقیب آن‌ها و ضبط كارهایشان است - چند بازیگر تازه وارد بازی خواهند كرد، تا مردم عادی كه قرار است جلوی دوربین مخفی ظاهر شوند متوجه اصل ماجرا نشوند.
این فیلم حال و هوایی مستندگونه خواهد شد.
«آنتونیو باندراس» هم درنسخه سینمایی نقش راوی را بازی خواهد كرد.
تهیه‌كنندگان فرانسوی كار از این كه مجموعه آن‌ها تا این حد مورد توجه هالیوود قرار گرفته خوشحال هستند و «نیكلاس كوپرمان» (خالق برنامه «دوربین مخفی») می‌گوید:« آنتونیو باندراس برنامه ما را از شهر مادرید می‌شناسد، جایی كه برای اولین بار آن را از یكی از شبكه‌های تلویزیونی دید. ما از این كه دارد نقش یك سفیر را برای محصول‌مان بازی می‌كند، به شدت هیجان زده شده‌‌ایم.»
مجموعه «دوربین مخفی» فرانسوی قبل از این به بیش از 50 كشور جهان فروخته شده است و تهیه‌كنندگان‌آمریكایی آن، امیدوارند بتوانند با محصول دوباره‌سازی شده خود مشابه چنین موفقیتی را تكرار كنند.
خود فرانسوی‌ها هم سال 2005 فیلمی سینمایی با مضمون قصه مجموعه تلویزیونی «دوربین مخفی» ساختند.

 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
 منبع:farsnews.com