كد گمشده» كه به نظر می‌رسد همانند «داوینچی كد» با استقبال بی‌نظیر و فروش بالا مواجهه شود درباره نشانه‌ها و سمبل‌هاست كه شخصیت اصلی آن را...

دن براون نویسنده رمان پرفروش «داوینچی‌كد» به تازگی رمان جدیدش را با نام «كد گمشده» به ناشر تحویل داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، این رمان قرار است سپتامبر سال جاری منتشر و روانه بازار ادبی شود.
به گفته مدیر انتشارات «دوبل‌دی» چاپ اول این رمان به احتمال زیاد 5میلیون نسخه خواهد بود.
پیش از این رمان «داوینچی كد» این نویسنده نیز در شمارگان بالای 80 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد و یك سال بعد فیلمی با اقتباس از آن توسط ساخته شد.
«داوینچی كد» براون داستان یك استاد سمبل‌شناس در دانشگاه هاروارد به نام رابرت لانگدون بود كه در گیر و دار كشف سمبل‌ها و نشانه‌هایی كه دارد از ماجرای یك قتل مطلع می‌شود. این كتاب بعد از انتشار آن چنان مورد استقبال قرار گرفت كه پس از ساخته شدن فیلمی داستانی از آن، چندین فیلم مستند نیز درباره آن ساخته شد.
و اما داستان آخرین رمان دن براون « كد گمشده» كه به نظر می‌رسد همانند «داوینچی كد» با استقبال بی‌نظیر و فروش بالا مواجهه شود درباره نشانه‌ها و سمبل‌هاست كه شخصیت اصلی آن را «رابرت لانگدون» شخصیت اصلی رمان «داوینچی كد» برعهده دارد.
از دن براون این نویسنده آمریكایی كه تا امروز پرهیجان‌ترین داستان‌های معاصر را به رشته تحریر در آورده است آثار دیگری چون نقطه‌ی فریب، دژ دیجیتال و فرشتگان و اهریمنان نیز به رشته تحریر در آمده است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture