شهاب حسینی به نشست برادرم خسرو در روز نهم جشنواره نیامد!
هنگامه قاضیانی گفت: من آخرین نفری بودم که به این گروه پیوستم. بعد از 20 سال فیلم "برادرم خسرو" فیلمی بود که سلیقه من در سینما بود

نشست خبری فیلم "برادرم خسرو" بازی بازی هنگامه قاضیانی

به گزارش سیمرغ در روز نهم جشنواره فیلم فجر و در کاخ جشنواره نشست رسانه ای فیلم "برادرم خسرو" که شب گذشته اکران شد، برگزار شد.

نشست خبری فیلم سینمایی "برادرم خسرو" با حضور احسان بیگلری (کارگردان)، هنگامه قاضیانی،ناصر هاشمی، جواد یحیوی (بازیگران)،سعید ملکان (تهیه کننده)، حامد ثابت (آهنگساز) برگزار شد.

 

در ابتدا علی علایی به عنوان منتقد گفت: خوشحال هستم که در جشنواره امسال بخش نگاه نو که تا همین چند سال پیش بخش آماتوری جشنواره بود امسال گوی سبقت را از بخش سودای سیمرغ ربوده و بهترین بخش جشنواره امسال بوده است.اگر تیتراژ خیلی از فیلم های اول امسال مثل "برادرم خسرو" را برداریم متوجه نخواهیم شد که این یک فیلم اولی است.به نظرم پرداخت شخصیتی که بیماری دو قطبی دارد در این فیلم بسیار درست است و نمی توان ایرادی از شخصیت شهاب حسینی گرفت.من خودم نیز یک بیمار دوقطبی هستم!

 

احسان بیگلری گفت: من نمی خواستم خیلی روی این بیماری تاکید کنم و این فقط ورودی قصه بود. شاید این شخصیت بیماری های دیگری نیز داشته باشد اما اصل بحث ما درگیری های این دو برادر و روابط نه چندان خوبشان با هم بوده است.البته ناگفته نماند که خیلی روی این بیماری کار کردیم ولی در مجموع دوست داشتیم از عدم سازگاری دو برادر با هم در قصه تعریف کنیم.

 

هنگامه قاضیانی گفت: من آخرین نفری بودم که به این گروه پیوستم. بعد از 20 سال فیلم "برادرم خسرو" فیلمی بود که سلیقه من در سینما بود و البته این پیش بینی را داشتم که این اتفاق برای من در این فیلم بیافتد.

 

سعید ملکان گفت: جای شهاب حسینی در این جلسه خالی است و واقعا اگر شهاب حسینی نبود این فیلم ساخته نمی شد.امسال سه فیلم اول را تهیه کردم اما به نظرم اول یا دوم بودن فیلم مهم نیست و توانایی کارگردان است که بسیار بحث مهمی است.

 

ناصر هاشمی نیز بیان کرد: فیلمنامه "برادرم خسرو" خیلی فیلمنامه خوب و پیچیده ای بود.من هم به عنوان تماشاگر فیلم را می بینیم و پس از تماشا کردن به خودم می گویم آیا این کافی بود و یا باید کارهای دیگری انجام می دادم.مشخص ترین نکته درباره شخصیت این آدم انضباطی بود که داشت و می خواست آن را در خانواده برقرار کند. در اینجا می خواهم از شهاب حسینی تقدیر کنم چرا که پولی که برای تبلیغ در یک پروژه گرفته بود را در این فیلم سرمایه گذاری کرد.

 

جواد یحیوی نیز اظهار داشت: من کلا کم فیلم بازی میکنم چون هروقت حس می کنم جاهایی می توانم کار کنم اجازه کار ندارم اما اخیرا به من اجازه کار در سینما و تئاتر داده شده است.بازی کنار این تیم بازیگری فرصت مناسبی برای من بود.



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات