گریم جالب محمدرضا شریفی نیا شبیه شیخ های پولدار عرب! عکس
محمدرضا شریفی نیا در جدیدترین فیلم خود با گریمی شبیه به شیخ های عرب دیده می شود. در ادامه جزئیاتی درمورد فیلم آس و پاس را مشاهده خواهید کرد.

فیلم آس و پاس

پویافیلم که در جشنواره سی و چهارم با فیلمی تلخ و ضدروایت کلاسیک به نام “آب نبات چوبی” حضور داشت این روزها تازه ترین محصول خود که یک کمدی تجاری است را در مرحله فیلمبرداری دارد.

این کمدی-تجاری 'آس و پاس' نام دارد که توسط آرش معیریان یکی از کارگردانان متبوع دفتر پویافیلم ساخته می شود.

'آس و پاس' از حضور محمدرضا شریفی نیا در نقش یک شیخ عرب سود می برد؛ گریم شریفی نیا در این فیلم بشدت او را شبیه به شیخ‌های سعودی کرده است که در ماههای اخیر زیر تیغ انتقاد رسانه های مدافع حقوق بشر قرار داشته اند.


گریم شریفی نیا در فیلم آس و پاس

گریم شریفی نیا در فیلم آس و پاس

 

از آن طرف محمدرضا هدایتی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، بهاره رهنما، سحر قریشی و مهران غفوریان هم در فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلمبرداری 'آس و پاس' بعد از پایان جشنواره فیلم فجر آغاز شده است و پروسه فیلمبرداری طوری پیش می رود که نهایتا تا انتهای سال به پایان برسد.
'آس و پاس' یک کمدی-فانتزی است که رویارویی یک پسرک آس و پاس با شیخی عرب را بازگو می کند…


گریم شریفی نیا شبیه شیخ های عرب

گریم شریفی نیا شبیه شیخ های عرب

 

نام این فیلم هم به مانند فیلمهای اخیر پویا فیلم و از جمله 'شانس عشق تصادف' و 'آب نبات چوبی' یادآور یکی از فیلم فارسی های دوران قبل از انقلاب اسلامی است. یک فیلم فارسی به کارگردانی سیامک یاسمی و با بازی ناصر ملک مطیعی  و آذر حکمت شعار.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemjournal.ir