سورپرایز آرنولد شوارتزنگر برای طرفداران فیلم ترمیناتور!
در حالی که پنجمین قسمت سری فیلم‌های «ترمیناتور» شکست خورد، آرنولد شوارتزنگر با اعلام این که در قسمت ششم این فیلم بازی خواهد کرد، طرفداران این مجموعه را غافلگیر کرد.

آرنولد شوارتزنگر در فیلم ترمیناتور

فیلم «ترمیناتور: پیدایش» (Terminator Genisys) که سال 2015 اکران شد، صحنه بازگشت آرنولد به این سری محبوب بود، اما این فیلم در گیشه داخل آمریکا شکست خورد. با این حال فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا که به استرالیا سفر کرده است، گفت بار دیگر در هیبت روبات دوست داشتنی دنیای ترمیناتور ظاهر می‌شود.
او در گفت‌وگو با کانال 9 استرالیا وقتی در برابر این پرسش قرار گرفت که آیا احتمال دارد در قسمت ششم «ترمیناتور» ظاهر شود، گفت: «قطعا منتظرش هستم.»

شوارتزنگر البته درباره داستان احتمالی فیلم ششم سخن نگفت، اما این خبر که دنباله دیگری برای «پیدایش» ساخته شود، همه را غافلگیر کرده است. چون کمپانی پارامونت مدتی پیش دو دنباله‌ای را که قرار بود برای این فیلم ساخته شود، از تقویم فیلم‌های خود حذف کرده بود.
در ابتدا قرار بود «پیدایش 2» در سال 2017 اکران شود، در تقویم فیلم‌هایی که پارامونت پخش خواهد کرد با بازسازی فیلم «بی‌واچ» پر شد و جای فیلم سوم هم که قرار بود در سال 2019 اکران شود، خالی مانده است.

«ترمیناتور: پیدایش» در داخل آمریکا شکست سختی خورد، اما در اکران جهانی موفق‌تر بود. با این حال چون سود حاصل از نمایش فیلم‌ها در آمریکای شمالی برای پخش‌کننده‌ها بیشتر از نمایش در خارج از آمریکاست، عده‌ای اعتقاد داشتند پرونده ادامه دادن «پیدایش» به همین دلیل بایگانی شده است.
این فیلم که پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «ترمیناتور» بود در چین موفقیت خیره‌کننده‌ای به دست آورد و در یک روز 89 میلیون دلار فروخت که از کل فروش فیلم در آمریکا بیشتر بود!

شوارتزنگر که به استرالیا سفر کرده است،‌ روز گذشته هم خبرساز شد. او در یک مصاحبه وقتی در برابر پرسشی درباره روابطش با دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفت، گفت حاضر نیست به سوال‌های سیاسی پاسخ دهد و مصاحبه را ترک کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir