حافظ ناظری سکوتش درباره همکاری با مسعود کیمیایی شکست!
حافظ ناظری که در چند روز گذشته خبرهایی مربوط به حضور وی در فیلم قاتل اهلی مسعود کیمیایی منتشر شده بود, سرانجام سکوتش را شکست.

حضور حافظ ناظری در فیلم مسعود کیمیایی

حافظ ناظری در یادداشتی درباره حضورش در فیلم «قاتل اهلی» توضیح داد.

ناظری در این یادداشت نوشت :

«دوستان عزیزم چند روز پیش، در یک جمع خودمانی به دعوت هنرمند برجسته و نُواندیش جناب مسعود کیمیایی عزیز به همراه پدرم حضور پیدا کردم که در آن جا صحبت و پيشنهاد حضور در فیلم جدید ایشان از من به عمل آمد. ‎بعد از آن نشست با توجه به شرایط فیلم و برنامه های فشرده من پیرامون برگزاری کنسرت های ناگفته که از هفته آینده آغاز می شود و ضبط اثر دومم که باید در خارج از کشور انجام دهم شرايط را براى حضورم در اين فيلم مناسب ندانستم.

چرا که من دوست دارم اگر در کاری حضور پیدا می کنم با تمام توان، دقت و تمرکزم به آن بپردازم و با توجه به شرایط کنونی ام اين امکان برایم فراهم نیست. اين اولين باري نيست كه پيشنهاد بازي در يك فيلم سينمايي به من داده مي شود. بي شك حضور در فيلم جناب مسعود كيميايي براي هر فردي باعث افتخار است و اميدوارم اين افتخار در زماني بهتر نصيب من شود.
دليل سکوتم در این چند روز هم این بود که نمی خواستم به این حواشى بيشتر دامن زده شود. ولی افزایش فشار رسانه ها و افکار عمومی من را وادار به بیان این توضیحات کرد. ‎در پایان از همه شما عزیزانم بابت کامنت های مهربانانه و دلواپسانه شما متشکرم. یک تشکر صمیمانه هم از اصحاب رسانه دارم که در این مدت تا این حد به من لطف داشتند و یک عذر خواهی هم به خاطر عدم پاسخگویی پیرامون این مسئله بدهکارم. دوستتان دارم.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir