محتوای کتاب "راز"اثر "راندا برن" به صورت مستند از شبکه چهار تهران پخش شده است واین کتاب درباره قدرت جذب و قانون جاذبه است و نویسندگان معروف دنیا...

مسوول غرفه انتشارات قاصدک صبا و ناشر کتاب "راز" گفت: هنو ز هم این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.
"مصطفی سهرابی"افزود: محتوای کتاب "راز"اثر "راندا برن" به صورت مستند از شبکه چهار تهران پخش شده است واین کتاب درباره قدرت جذب و قانون جاذبه است و نویسندگان معروف دنیا راز موفقیت خود را در این کتاب بیان کرده‌اند.
سهرابی با اشاره به این که کتاب "راز" مانند مثنوی معنوی به نثر در آمده است، خاطر نشان کرد: کتاب های "رز کبود" و "لذت کشش" نیز امسال با استقبال چشمگیری روبه‌رو شده است.
سهرابی در ادامه عنوان کرد: انتشارات قاصدک صبا امسال با 40 عنوان کتاب به نمایشگاه آمده است که از آن میان 10 عنوان کتاب چاپ اولند.

* استقبال از مجموعه فرهنگ آثار مرحوم رضا سیدحسینی

کتاب‌های "فرهنگ آثار" و "فرهنگ جبهه" پرفروش‌ترین آثار انتشارات سروش در نمایشگاه کتاب‌اند.
کتاب‌های "فرهنگ آثار" دایره‌المعارف 12 جلدی از آثار مکتوب ایران و جهان و مجموعه 32 جلدی فرهنگ جبهه که در برگیرنده شوخ‌طبعی‌ها، سرگرمی‌ها، آداب و رسوم، شعارها و مکاتبات رزمندگان در جبهه‌ها از این جمله‌اند.
مجموعه فرهنگ آثار حاصل تلاش‌های مرحوم رضا سیدحسینی و همکاری "احمد سمیعی گیلانی" و جمعی از مترجمان و پژوهشگران برجسته کشور است که پیش از این نیز با استقبال اهالی فرهنگ روبرو بوده است.
در بین کتاب‌های "فرهنگ جبهه"، مجموعه 3 جلدی "شوخ‌طبعی‌ها" با استقبال بیشتری مواجه بوده است.
همچنین کتاب "اردوگاههای عراق، بررسی وضعیت اسرای ایرانی" نوشته علی‌اصغر امانی‌زاده از دیگر کتابهای دفاع مقدس این ناشر است.
بیست و دومین نمایشگاه کتاب تهران، به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی و جشن بزرگ دانایی، از 16 تا 26 اردیبهشت به مدت 10 روز و با حضور یک هزار و 982 ناشر داخلی با 207 هزار عنوان کتاب و یک هزار و 700 ناشر از 78 کشور جهان در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه 100 میهمان خارجی در حوزه نشر، 35 انجمن دوستی، 15 کاروان دانشگاهی و برخی شرکت های تاثیرگذار در حوزه نشر ازکشورهای مختلف از جمله اوکراین، برزیل، آرژانتین، پاکستان و روسیه حضور دارند.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
 منبع: shafaf.ir