جزئیات درگذشت حبیب از زبان همسرش ناهید! محمد پسرش در ترکیه است
چند ساعت پس از درگذشت حبیب محبیان, جزئیاتی بیشتر از علت مرگ حبیب منتشر شده است.

درگذشت حبیب محبیان

حبیب محبیان خواننده پاپ صبح امروز درگذشت.

«جمشیدپور» مدیر برنامه های حبیب دقایقی پیش ضمن تائید خبر درگذشت حبیب محبیان گفت: «خبر متاسفانه صحت دارد و در دقایق آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. بنا به اخبار منتشر شده، او بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داده است».

حجت جمشیدپور نیز از تلاش‌هایی برای دفن این خواننده در قطعه هنرمندان خبر داد و اینکه در ساعات گذشته با علی مرادخانی وارد جلسه شده اند تا محل تشییع پیکر حبیب و خاکسپاری این خواننده مشخص شود.

جمشیدپور افزود: «محمد (پسر حبیب) در ترکیه است و در ساعات گذشته به او اطلاع داده شده که به ایران بیاید. به محض ورود به ایران و تصمیم گیری خانواده مبنی بر برنامه ریزی مراسم، این جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد»

«نیما باقری» از دوستان و همراهان حبیب که در ساعات گذشته لحظه به لحظه در کنار حبیب و خانواده او بوده دقایقی پیش درباره جزئیات این خبر گفت: «ناهید» همسر آقای حبیب در ساعات ابتدایی صبح متوجه این موضوع شده اند. ایشان طبق عادت همیشگی صبح زود برای ورزش صبحگاهی به محوطه باز ویلا رفته اند و هشت صبح همسر ایشان در حالتی سیاه و کبود حبیب را در محوطه ویلا روی زمین مشاهده کرده اند.»

او با ذکر این جزئیات تکان دهنده افزود: «تماس با اورژانس و رسیدن آمبولانس مراحل بعدی اتفاق بود که به مرور رخ دادند ولی حبیب قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود و پس از بررسی های اولیه مشخص شد او به دلیل ایست قلبی فوت کرده است.» این همراه و دوست خانوادگی حبیب در انتهای صحبت هایش گفت: «در حال رایزنی برای انتقال پیکر حبیب به تهران هستیم و در ساعات آینده جزئیات بیشتری از این اتفاق منتشر خواهد شد.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com