عکس هایی از حضور مردم در مقابل منزل حبیب
مردم پس از انتشار خبر درگذشت حبیب, به منزل او مراجعه کرده و به ابراز همدردی با همسر و نزدیکان حبیب پرداخته اند.

حضور مردم در منزل حبیب

پس از اعلام خبر درگذشت خواننده محبوب موسیقی پاپ زنده‌یاد «حبیب محبیان» از صبح روز بیست و یک خرداد، عکس‌های گوناگونی در فضای مجازی دست به دست شد. به تازگی عکس‌ها و گزارش‌هایی منتشر شد که روایتگر حال و هوای منزل حبیب در روستای «نیاسته کتالم» می باشد.

از ظهر امروز و پس از اعلام رسمی خبر درگذشت مرحوم حبیب اهالی روستای «نیاسته کتالم» و روستاهای اطراف عازم منزل این خواننده شدند. گفته شده که مردم با حضور در حیاط منزل مرحوم حبیب و قرائت فاتحه با خانواده ایشان ابراز همدردی می‌کردند.

 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عکس: ناهید همسر دوم حبیب

 



برخی از اهالی جوان‌تر منطقه هم عکس‌هایی از مرحوم محبیان را در دست داشتند و دقایقی پس از حضور مردم به درخواست آنها و با موافقت خانواده محبیان، بلندگوی کوچکی برای پخش آثار آن خواننده فقید در حیاط قرار می‌گیرد. همسر حبیب و سایر اعضای خانواده هم هر چند دقیقه یکبار به حیاط می‌آمدند و به ابراز احساسات مردم پاسخ می‌دادند. همچنین یکی از اتفاقات جالب حضور دوستداران حبیب در منزل او شعری بود که یکی از اهالی روستای مجاور برای حبیب می‌سراید و در حضور همسر او می‌خواند.

*شمع‌هایی به یاد مرد تنهای شب
اما اولین دقایق غروب آفتاب دوستداران خواننده قطعه «مادر» با شمع‌هایی که در دست داشتند جلوی منزل او سوگواری کردند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بنرهای متعدد تسلیت هم برای ابراز همدردی در روستای «نیاسته کتالم» نصب شده است.


هجوم مردم به خانه حبیب

هجوم مردم به خانه حبیب

 

پخش آثار حبیب در حیاط منزلش

پخش آثار حبیب در حیاط منزلش

 

حضور مردم در مقابل خانه حبیب

حضور مردم در مقابل خانه حبیب

 

خانه حبیب محبیان

خانه حبیب محبیان




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com