مرگ عجیب و دردناک بازیگر جوان!
آنتون یلچین بازیگر جوان و سرشناس هالیوودی در یک حادثه عجیب و غیرمنتظره درگذشت!

آنتون یلچین درگذشت

آنتون یلچین anton yelchin که بیشتر برای بازی در نقش شخصیت چخوف در «پیشتازان فضا» شناخته شده بود، در یک حادثه عجیب و غیرمعمول کشته شد.
پیکر بی‌جان این بازیگر 27 ساله روبه‌روی خانه‌اش پیدا شد. به گفته مقامات مسئول او در تصادف با ماشین خودش کشته شده است.
به گفته پلیس یلچین در شیب تند جاده کنار خانه‌اش از ماشین پیاده می‌شود، اما به دلیلی خودرو در جای خود ثابت نمانده و عقب عقب به سمت این بازیگر حرکت می‌کند. بازیگر «آلفا داگ» با برخورد ماشین به دیوار آجری و درب فلزی کوبیده می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

انتشار خبر درگذشت این بازیگر جوان با واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.جاستین لین که در سومین حضور یلچین در «پیشتازان فضا» کارگردان فیلم بود، توئیت کرد: «هنوز در شوک به سرمی‌برم. شور و اشتیاق وجودت تا همیشه با کسانی که شانس آشنایی با تو را داشتند همراه است.»
جان چو از دیگر بازیگران پیشتازان فضا در توییتر نوشت:‌ «آنتون یلچین را خیلی دوست داشتم. او هنرمندی واقعی بود: کنجکاو، زیبا و شجاع. او یک دوست عالی و یک پسر فوق العاده بود. خبر درگذشتش ویرانم کرد.»

یلچین بیشتر برای بازی در نقش شخصیت چخوف در سری فیلم‌های «پیشتازان فضا» از جمله «پیشتازان فضا» در سال 2009، «پیشتازان فضا به سوی تاریکی» در سال 2013 و فیلم تازه «پیشتازان فضا ماوراء» شناخته می‌شد. «پیشتازان فضا ماوراء» از 22 جولای اکران می‌شود.

یلچین که در روسیه به دنیا آمده بود، در خردسالی به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او خیلی زود و در نوجوانی با بازی در فیلم‌ «دل‌ها در آتلانتیس» کنار آنتونی هاپکینز در سال 2001 و فیلم «خانۀ دی» کنار رابین ویلیامز در سال 2004 به شهرت رسید. او پس از آن در فیلم‌های بسیاری چون «چارلی بارتلت»، «نابودگر، رهایی» و «تنها عاشق‌ها زنده می‌مانند» نقش‌آفرینی کرد.

اولیویا وایلد درباره او نوشت: «آنتون یلچین استعدادی درخشان و فردی به راستی مهربان بود. هیچ‌گاه لبخند شیرنش را فراموش نمی‌کنم.»


بیشتر بدانید : عکس های بازیگران و ستاره های مشهور قبل از مرگ! (قسمت1)

بیشتر بدانید : عکس های بازیگران و ستاره های مشهور قبل از مرگ! (قسمت2)

بیشتر بدانید : عکس های بازیگران و ستاره های مشهور قبل از مرگ! (قسمت3)


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir