کمال تبریزی با بهروز افخمی آشتی نکرده است!!
درحالی که طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر آشتی کردن کمال تبریزی و بهروز افخمی منتشر شده بود, اما اعلام شد کمال تبریزی با افخمی آشتی نکرده است!

سرانجام آشتی بهروز افخمی و کمال تبریزی

چهارشنبه شب گذشته، 26 خرداد ماه مراسم افطاری به میزبانی محمدمهدی پورمحمدی سفیر سابق ایران در کشورهای آرژانتین، دانمارک و لهستان و با حضور سینماگران برگزار شد و بعداز آن تعدادی از سایت‌های خبری از آشتی بهروز افخمی و کمال تبریزی در این مراسم نوشتند.

 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آشتی کنان بهروز افخمی و کمال تبریزی!! + عکس لحظه آشتی

 

 

اما قائم مقام خانه سینما می‌گوید این اخبار کاملاً کذب است. ناصر عنصری با اشاره به این مراسم افطاری گفت: ماجرا‌ از این قرار بود که من و آقای کمال تبریزی سر یک میز نشسته بودیم و بهروز افخمی هم روبه‌روی کمال تبریزی نشسته بود و چند بار آقای افخمی از تبریزی خواهش کرد به برنامه هفت سینمایی بیاید و هر حرفی دوست دارد بگوید، اما آقای تبریزی هم اعلام کرد این کار را نمی‌کند و حرفی برای گفتن با افخمی ندارد.

وی ادامه داد: آقای افخمی وقتی این رفتار را دید و از آنجایی که با بیشتر اهالی سینما دوستی و رفاقت چند ساله دارد، اواخر مجلس به سمت کمال تبریزی آمد و شروع به بوسیدن کمال تبریزی کرد و دوستان حاضر در مجلس هم عکس گرفتند و بدنبال انتشار این عکس‌ها خبرهایی منتشر شد که صحت ندارد.

عنصری تأکید کرد: تا آنجایی که متوجه شدم آقای تبریزی هنوز به‌شدت از رفتار برنامه سینمایی هفت با وی و روش این برنامه ناراحت و مکدر است و آشتی صورت نگرفته است و نه تنها هیچ نقشی در این ماجرا و آشتی نداشتم، بلکه فقط یک ناظر بودم.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : ilna.ir