منتظر کنسرت های پاپ و سنتی باشید + قیمت بلیت
با پایان رسیدن ماه رمضان کنسرت های پاپ و سنتی آغاز خواهد شد.

شروع کنسرت های پاپ و سنتی

با فرا رسیدن عید فطر سالن های تهران با اجرای 20 کنسرت از سوی خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی جانی تازه می گیرند.

علیرضا قربانی به تور کنسرت های دخت پری وار ادامه می دهد و سه اجرای دیگر در تهران خواهد داشت و کیخسرو پورناظری، حسام الدین سراج و شهرداد روحانی هم به اجرای برنامه برای مخاطبان خود می پردازند.

از احسان خواجه امیری تا بابک جهانبخش:12 خواننده پاپ بازار کنسرت را داغ می‌کنند
خوانندگان موسیقی پاپ هم در اجرای کنسرت پررنگ ظاهر شده اند و در بسیاری از شب های تیر و مرداد ماه برنامه ای برای علاقمندان به این نوع موسیقی وجود دارد.در این میان احسان خواجه امیری در تعطیلات عید فطر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پنج‌شنبه و جمعه همین هفته در چهار سانس به اجرای برنامه خواهد پرداخت.همچنین به همراه احسان خواجه امیری 11 خواننده دیگر هم در روزهای بعد از عید فطر روی صحنه می روند و برای مردم می خوانند. سینا حجازی ،محسن یگانه،مازیار فلاحی و فرزاد فرزین از خواننده هایی هستند که در سالن میلاد نمایشگاه برنامه دارند.

از ناصر چشم‌آذر تا کیخسروپورناظری:هشت گروه کلاسیک و سنتی روی صحنه می‌روند
در میان خوانندگان سنتی و پاپ تنوع بیشتر است.کیخسرو پورناظری و علیرضا قربانی در تالار وحدت برنامه اجرا می کنند و شهرداد روحانی در فرهنگسرای نیاوران.بیشتر اجراهای سنتی و کلاسیک در تالار وحدت است و با توجه به کیفیت بالای صدای این سالن انتظار می رود اجراهای خوبی در این سالن شکل بگیرد.

قیمت بلیت کنسرتها:از 25 تا 180 هزار تومان
نکته‌‌ای که در این میان به جز نام خوانندگانی که روی صحنه می روند،جلب توجه می کند،قیمت بلیت کنسرتهاست که نبود تعادل چشمگیری در میانشان به چشم می‌خورد.پایین‌ترین رقم بلیتی که می شود با آن به یک کنسرت رفت مبلغ 25هزار تومان برای کنسرت گروه حسنخانی در تالار وحدت و بیشترین رقم آن برای کنسرت روزبه نعمت‌اللهی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی است.نکته جالب اینکه با توجه به این قیمتها هم تقریبا تمام بلیت‌های این کنسرت‌ها به پایان رسیده است و از آن‌ها استقبال بسیار خوبی شده است.‌


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir