تجمع حامد بهداد و نوید محمدزاده در مقابل بیمارستان جم! عکس
حامد بهداد و نوید محمدزاده جزء بازیگرانی بودند که در مقابل بیمارستان جم به نشانه اعتراض حضور پیدا کردند.

تجمع هنرمندان در مقابل بیمارستان جم

تجمع اعتراضی اهالی سینما با عنوان «تجمع سکوت کمپین مدافعان عباس» مقابل بیمارستان «جم» بعد‌ از ظهر (جمعه) برگزار شد.

ساعت ۱۸ دیروز علی رغم برخی خبرها مبنی بر لغو تجمع علاقمندان به کیارستمی، نزدیک به ۱۰۰ نفر مقابل بیمارستان جم حضور پیدا کردند که نیروی انتظامی برای باز نگه‌داشتن مسیرهای منتهی به اورژانس بیمارستان از تجمع کنندگان خواسته بودند در پارک مقابل بیمارستان حضور پیدا کنند.

از سوی دیگر و بعد از رد و بدل شدن یادداشت‌های متعدد بین سینماگران و پزشکان در روزهای اخیر تعدادی از کارکنان و پزشکان بیمارستان جم نیز در مقابل درب ورودی بیمارستان پلاکاردهایی آماده کرده بودند تا در صورت حضور تجمع کنندگان از حیثیت حرفه‌ای خود دفاع کنند که با مشاوره پلیس از محوطه بیرونی بیمارستان به داخل رفتند، تعداد پزشکانی که دیده شدند کمتر از ۱۰ نفر بود.


حامد بهداد درحال صحبت با مامورین نیروی انتظامی

حامد بهداد درحال صحبت با مامورین نیروی انتظامی

 

با گذشت زمان هنرمندانی از جمله شهرام مکری کارگردان فیلم «ماهی و گربه»، رضا در میشیان کارگردان فیلم«بغض»،نوید محمدزاده و حامد بهداد، بازیگر  در تجمع حضور پیدا کردند که گاه‌گاهی حامد بهداد نقش سخنگوی تجمع کنندگان با پلیس را بازی می‌کرد. این تجمع ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پایان یافت.


حامد بهداد و نوید محمدزاده

حامد بهداد و نوید محمدزاده

 

این تجمع بنا به درخواست برخی از سینماگران و در پی تشدید بحران اهالی سینما بعد از فوت مرحوم کیارستمی و پس از اظهار نظر داریوش مهرجویی در مراسم ترحیم کیارستمی در کانون پرورش فکری تشکیل شده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com