راه اندازی شبکه جدید صداوسیما بخاطر اقتصاد مقاومتی!
صداوسیما بزودی شبکه ای را راه اندازی می کند که در جهت اهداف اقتصاد مقاوتی به پخش برنامه خواهد پرداخت.

راه اندازی شبکه جدید اقتصاد مقاوتی

سازمان صداوسیما به تازگی راه اندازی شبکه‌ای جدید را در دستور کار خود قرار داده است که قرار است در جهت تحقق اهداف مربوط به اقتصاد مقاومتی گام بردارد.
بنا بر این گزارش، این کانال تلویزیونی که در حال حاضر مراحل زیرساختی را سپری می‌کند، فقط به معرفی کالاها و تولیدات داخل کشور می‌پردازد.

هنوز نامی برای این شبکه تلویزیونی انتخاب نشده است. پیش از این کانال بازار مسئولیت معرفی کالاهای موجود در بازار و مراکز خرید را برعهده داشت که در دوران ریاست سرافراز منحل شد.
همچنین علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما پیش از این در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی در بجنورد به راه‌اندازی شبکه جدید اقتصاد محور اشاره کرده و گفته بود: صداوسیما با توجه به ضرورت حمایت از صنایع کوچک و متوسط و زودبازده، درصدد راه‌اندازی شبکه‌ای جدید با این رویکرد است.

وی تصریح کرد: در این شبکه حمایت از تولیدات داخلی و توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط انعکاس می‌یابد و سازمان صداوسیما از این کار فعلاً قصد درآمدزایی ندارد و به دنبال آموزش، فرهنگ‌سازی و توجه به تولیدات بومی است.
وی افزود: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از 80 هزار صنایع کوچک و متوسط کشور، نیمه فعال و یا تعطیل شده‌اند، باید با حمایت از صنایع کوچک، زمینه فعالیت اقتصادی این صنایع بیشتر فراهم شود که اگر این صنایع فعال شوند بسیاری از مشکلات و از جمله بیکاری جوانان رفع خواهد شد.

رئیس رسانه ملی افزود: رسانه‌های استانی نیز باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مصمم باشند و به معرفی بخش‌های خدمات، گردشگری و کشاورزی اهتمام ورزند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com