ساخت فیلم کمدی درباره مداحان توسط کمال تبریزی !
کمال تبریزی کارگردان کشورمان خبر از ساخت قسمت دوم فیلم مارمولک و همچنین فیلمی طنز درباره مداحان داد!

قسمت دوم فیلم مارمولک ساخته می شود

در حالی که پیشتر منوچهر محمدی تهیه کننده “مارمولک” شایعات مربوط به ساخت قسمت دوم “مارمولک” را تکذیب کرده بود كمال تبريزى كه اين روزها فيلم کم فروش “امكان مينا” را روى پرده سينماها دارد خبر از ساخت “مارمولك۲” داد.

کمال تبریزی در گفتگویی ویدیویی در اين باره گفت: فكر مى كنم وقت آن است بعد از مدت ها دوباره كارى با آقاى پرستويى انجام بدهم. الان با يك تهيه كننده خيلى خوب به يك ايده خيلى خوب رسيديم و به اين نتيجه رسيديم شخصيت اول مرد آن را آقاى پرستويى مى تواند خيلى خوب، باورپذير و متفاوت اجرا كند. اين نقش تا به حال در كارنامه كارى ايشان نبوده. ايشان اين روزها سرشان خيلى شلوغ است و مرتبا هم پيشنهاد دارند اميدوارم براى مارمولك٢ دوباره شرايط همكارى با آقاى پرستويى پيش بياید.

اولین کار این است که با منوچهر محمدی هماهنگ شویم

اين كارگردان شناخته شده در ادامه درباره روند ساخت فيلم “مارمولك٢” گفت: اين روزها داريم روى طرح و ايده كار مى كنيم وقتى به نتيجه مطلوب برسيم اولين كار اين است كه با آقاى محمدى در ميان خواهيم گذاشت و انشاالله به زودی کار را شروع خواهيم كرد.

همه تابوها بايد شكسته شود

تبريزى همچنين درباره پروژه طنز ديگرى با موضوع “مداحان” گفت: آن پروژه ربطى به “مارمولك٢” ندارد و پروژه ديگرى است كه دارد در يك كانال و مجراى ديگرى اتفاق مى افتد و اميدوارم اتفاق بيفتد؛ براى اينكه همه تابوها بايد شكسته شود كما اينكه درباره روحانيت در “مارمولك” تابوی سنگين‌ترى را شكستيم بنابراين الان هم مى تواند براى مداحان عزيز هم اتفاق بیفتد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir